- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Prostaat massage bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/ana-massage_7361358
- Totale kosten (in euro)
- 80
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Na enige maanden(!) twijfelen (ad is wekelijks online maar ik durfde het niet aan met de actuele toestand van neppers en oplichterij) vandaag de stoute schoenen aangetrokken..... en geen spijt van, prima ervaring!
Ana spreekt Nederlands en heeft Cubaanse roots vertelde ze, ontvangt in een salon in Dukenburg maar niet een van de bekende namen, ik had er nog nooit van gehoord.
Contact vooraf goed en duidelijk over wat kan en niet kan.... beetje strelen en kijken mag, vingeren etc. is off-limits wat op zich jammer is want als je haar ziet zou je alles willen doen..... maar zij is hier vooraf duidelijk over dus helemaal okay.
Heerlijk lichaam, mooie borsten met grote tepels en heerlijk kontje dat je in de spiegels goed kunt zien.
Service echt lekker, ik heb 80 euro betaald omdat ik graag vaker klaar wil komen, standaard 70 euro half uur.
Toen ik aangaf dat het mooi was geweest zei ze, je hebt nog even..... waar maak je dat nog mee.
Ik was zeer aangenaam verrast, mooie dame met prima service!
Link is nu ff weg, voeg ik toe wanneer zichtbaar.
Ana spreekt Nederlands en heeft Cubaanse roots vertelde ze, ontvangt in een salon in Dukenburg maar niet een van de bekende namen, ik had er nog nooit van gehoord.
Contact vooraf goed en duidelijk over wat kan en niet kan.... beetje strelen en kijken mag, vingeren etc. is off-limits wat op zich jammer is want als je haar ziet zou je alles willen doen..... maar zij is hier vooraf duidelijk over dus helemaal okay.
Heerlijk lichaam, mooie borsten met grote tepels en heerlijk kontje dat je in de spiegels goed kunt zien.
Service echt lekker, ik heb 80 euro betaald omdat ik graag vaker klaar wil komen, standaard 70 euro half uur.
Toen ik aangaf dat het mooi was geweest zei ze, je hebt nog even..... waar maak je dat nog mee.
Ik was zeer aangenaam verrast, mooie dame met prima service!
Link is nu ff weg, voeg ik toe wanneer zichtbaar.
Laatst bewerkt: