- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Zoenen
- 2,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Dag
- Vrijdag
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Vanavond had ik zo'n zin, dat ik iets gedaan heb wat ik had afgezworen...
Nog eens een raambar bezocht op de Chaussée...
Deze keer heb ik Brustem links laten liggen en zocht ik vertier op de minder drukke zijde.
Zo zijn er een aantal bars te Heers, die je makkelijk te voet kan afwandelen.
toptip: Discreet parkeren doe je dan best aan het gemeentehuis, zeker 's avonds
Dus eens ik dat gedaan had, passeerde ik aan de Andromeda en er zaten welliswaar 4 dames te wachten.
ééntje sprong er uit voor mij, ze zat uiterst rechts, een jonge Roemeense dame genaamd Ana met sluik, halflang, zwart haar.
Ze had een erg mooi setje aan, waarbij het leek alsof haar tepels met tape afgeplakt waren, dit viel me onmiddelijk op.
Wat ongewennig kwam ik voorbij het raam, wuifde vriendelijk goeiedag en wees haar aan, ze kwam al snel opendoen.
Ze praat erg goed engels en aan de ingang stond ook een prijslijstje.
Eerder had ik al eens contact gehad via RL met een andere dame, dat tijdens de dagshift in deze bar werkt, maar de prijzen en opties zijn blijkbaar niet hetzelfde tussen deze dames.
Zo was PZC niet mogelijk en was het bedrag eerder de standaard voor de Chaussée raambars, dan de prijzen die doorgaans op RL gehanteerd worden.
Geen ramp, ik was bereid 100 uit te geven vanavond en dat kon, al was het maar 20 minuutjes.
Ze begeleidde me mee naar haar kamer, die erg proper was, en lekker warm gestookt.
Nadat ik betaald had, bracht ze even het geld weg en kleedde ik me intussen uit.
Gelukkig hoefde ik niet al te lang te wachten en kwam ze al snel weer binnen, waarop haar knappe lingeriesetje op de grond eindigde.
Ik had haar in de gang al reeds verteld, dat ik voornamelijk interesse had in beffen en/of 69 en dat was geen enkel probleem.
Ze ging dadelijk liggen met haar beentjes open.
Ze liet zich gewillig lekken en bewoog af en toe haar heupjes lekker mee.
Het leek wel dat ze wat genoot, al werd ze niet bepaald erg nat en er was ook niet echt een smaak aanwezig.
Hierna overgegaan tot een pijpbeurtje met het rode condoom, daar voel je best weinig van, maar al bij al viel het best mee.
Ik zei dat ze wel bovenop me mocht komen, met het idee van 69, maar ze had het wat anders begrepen denk ik en kwam bovenop me zitten in cowgirl.
Ach, ik doe niet moeilijk, 20 minuten zijn soms sneller door dan verwacht dus deed ik lekker mee.
Nog even wisselen naar doggy, waarna ik even stopte en vroeg hoeveel tijd er nog was, ze dacht dat ik klaargekomen was en ze wilde de condoom al afdoen, waarop ik zei dat dat nog niet het geval was...
Oh? Zei ze toen, waarop ze weer op het bed kwam en me weer begon te pijpen.
Best een geil zicht zo, als je rechtstaat.
Nog even missionaris doen? Vroeg ik, met nog minder 5 minuten op de teller.
Natuurlijk, zei ze...
Heerlijk klaargekomen zo.
Ja, nu had ze het wel gemerkt denk ik...
Knappe, lieve meid.
Kleinere, naturel borsten.
Goed Engelstalig en faire, goede service.
Zeker een topdame.
Jammer van het PMC, maar dat is wel vaker in dergelijke bars.
Zoentje op de lippen kon, meer niet, voor diegene wat het interesseert, ik ben zelf meestal niet zo voor het zoenen...
Nog eens een raambar bezocht op de Chaussée...
Deze keer heb ik Brustem links laten liggen en zocht ik vertier op de minder drukke zijde.
Zo zijn er een aantal bars te Heers, die je makkelijk te voet kan afwandelen.
toptip: Discreet parkeren doe je dan best aan het gemeentehuis, zeker 's avonds
Dus eens ik dat gedaan had, passeerde ik aan de Andromeda en er zaten welliswaar 4 dames te wachten.
ééntje sprong er uit voor mij, ze zat uiterst rechts, een jonge Roemeense dame genaamd Ana met sluik, halflang, zwart haar.
Ze had een erg mooi setje aan, waarbij het leek alsof haar tepels met tape afgeplakt waren, dit viel me onmiddelijk op.
Wat ongewennig kwam ik voorbij het raam, wuifde vriendelijk goeiedag en wees haar aan, ze kwam al snel opendoen.
Ze praat erg goed engels en aan de ingang stond ook een prijslijstje.
Eerder had ik al eens contact gehad via RL met een andere dame, dat tijdens de dagshift in deze bar werkt, maar de prijzen en opties zijn blijkbaar niet hetzelfde tussen deze dames.
Zo was PZC niet mogelijk en was het bedrag eerder de standaard voor de Chaussée raambars, dan de prijzen die doorgaans op RL gehanteerd worden.
Geen ramp, ik was bereid 100 uit te geven vanavond en dat kon, al was het maar 20 minuutjes.
Ze begeleidde me mee naar haar kamer, die erg proper was, en lekker warm gestookt.
Nadat ik betaald had, bracht ze even het geld weg en kleedde ik me intussen uit.
Gelukkig hoefde ik niet al te lang te wachten en kwam ze al snel weer binnen, waarop haar knappe lingeriesetje op de grond eindigde.
Ik had haar in de gang al reeds verteld, dat ik voornamelijk interesse had in beffen en/of 69 en dat was geen enkel probleem.
Ze ging dadelijk liggen met haar beentjes open.
Ze liet zich gewillig lekken en bewoog af en toe haar heupjes lekker mee.
Het leek wel dat ze wat genoot, al werd ze niet bepaald erg nat en er was ook niet echt een smaak aanwezig.
Hierna overgegaan tot een pijpbeurtje met het rode condoom, daar voel je best weinig van, maar al bij al viel het best mee.
Ik zei dat ze wel bovenop me mocht komen, met het idee van 69, maar ze had het wat anders begrepen denk ik en kwam bovenop me zitten in cowgirl.
Ach, ik doe niet moeilijk, 20 minuten zijn soms sneller door dan verwacht dus deed ik lekker mee.
Nog even wisselen naar doggy, waarna ik even stopte en vroeg hoeveel tijd er nog was, ze dacht dat ik klaargekomen was en ze wilde de condoom al afdoen, waarop ik zei dat dat nog niet het geval was...
Oh? Zei ze toen, waarop ze weer op het bed kwam en me weer begon te pijpen.
Best een geil zicht zo, als je rechtstaat.
Nog even missionaris doen? Vroeg ik, met nog minder 5 minuten op de teller.
Natuurlijk, zei ze...
Heerlijk klaargekomen zo.
Ja, nu had ze het wel gemerkt denk ik...
Knappe, lieve meid.
Kleinere, naturel borsten.
Goed Engelstalig en faire, goede service.
Zeker een topdame.
Jammer van het PMC, maar dat is wel vaker in dergelijke bars.
Zoentje op de lippen kon, meer niet, voor diegene wat het interesseert, ik ben zelf meestal niet zo voor het zoenen...