Recensie Ana + Noa, Den Bosch 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

doedatnogeens

Wandelaar
27
16/11/24
44
12
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Anders
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9462527-noa-&-ana
Totale kosten (in euro)
350
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Het is alweer een tijd geleden maar op verzoek van een andere forumbezoeker hierbij een review. Deze twee lekkere vrouwen reizen samen en ik wilde ze wel eens ervaren. Vlgs mij beide naturel, geen botox etc. Afspraken waren snel gemaakt en de ontvangst was heel hartelijk. Beiden fris en net uit de douche met een handdoek om. Ze spreken een heeeeel klein beetje Engels en er is heeeel veel goede wil. Weg met die handdoeken en aan de slag.

Vanaf dat moment ging alles snel! Deze meiden doen niet alleen jou maar ook elkaar, wat een ervaring. Ze trokken mijn ondergoed naar beneden en... Heerlijk begonnen ze elkaar naakt en staand te tongzoenen terwijl ze ijverig met hun handen mijn pik verwenden. We wisselden elkaar af en al snel waren we met zijn drieën aan het tongzoenen.

Na korte tijd werd ik op bed geduwd en werd ik afwisselend en tegelijk gepijpt en gelikt... en ze bleven me maar aankijken. Blijkbaar vonden ze me echt fris en schoon want ik voelde werkelijk overal tong en likken.

Tijd om te neuken... blijkbaar! Want terwijl Ana een condoom om deed bij mij gebaarde ik Noa om op mijn gezicht te komen zitten zodat ze me tegelijkertijd kondem berijden. In nog geen minuut werd ik, terwijl ze me allebei geil aankeken, zo hard klaargeneukt dat ik sterretjes zag.

Sorry sorry, verontschuldigingen want dat was nog niet hun bedoeling geweest. Ik kon er alleen maar om lachen want ik was net naar de hemel geschoten door twee geweldige sexgodinnen. Er was gewoon geen houden aan...

Ze namen me mee naar de badkamer en vroegen me hoe ik de door mij gewenste golden shower wilde ontvangen. Zittend op de rand van de badkuip was ik met Noa aan het tongzoenen terwijl ze me aftrok, terwijl Ana zonder enige aarzeling haar blaas tot de laatste druppel op me leeg spoot en het werd een lekkere knoeiboel.

Even afgespoeld en weer terug op het bed. Lekker in allerlei verschillende standjes met beide vrouwen geneukt, terwijl ik kon genieten van hoe ze tongzoenden en elkaar oraal bevredigden. Aftrekken, penismassage en voordat ik het wist was het het uurtje al om... wat een wervelstorm.

Nog een paar opmerkingen. De foto's kloppen 100%, ze zijn superlief en niet alleen mangericht. Niet voor slow-sex, deze twee toppers gaan van 0 naar 100 in 2 seconden en het woord langzaam kennen ze niet, haha.

Dus met een vinkje op mijn bucketlist nog duizelend van een compleet gestoord uur (en een big smile!) naar buiten gelopen.

Noa:

Ana:

Oh ja, geen booker ertussen dus geen misverstanden.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan