Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk moet zeggen dat ik over Ana nog niks negatief gelezen heb. Zie ziet er qua lichaam alvast wonderbaarlijk mooi uit. Spijtig dat ik haar gezichtje niet kan zien. Ik zit te popelen om ook eens te gaan (ze staat al lang op mijn verlanglijstje... en Chanel ook, die halfbloed die daar vorig jaar ook een tijdje werkte...). L'amazonia geniet een goede reputatie denk ik. grt. Dorisday.Had nochtans al n review gemaakt op zelfde vraag:
https://www.girlsreview.nl/threads/ana-lamazonia-loppem.7425/
Denk ook beter dat de vraag wie ervaring heeft in algemeen topic wordt gesteld om toch wat overzicht te blijven houden in de recensies. Evt kunnen de topics worden samengevoegd?
Maar leuk te lezen dat andere dezelfde mening over Ana hebben
Ze is girl next door type…. Maar vooral leuke dame spontane en energieke dame en goede serviceIk moet zeggen dat ik over Ana nog niks negatief gelezen heb. Zie ziet er qua lichaam alvast wonderbaarlijk mooi uit. Spijtig dat ik haar gezichtje niet kan zien. Ik zit te popelen om ook eens te gaan (ze staat al lang op mijn verlanglijstje... en Chanel ook, die halfbloed die daar vorig jaar ook een tijdje werkte...). L'amazonia geniet een goede reputatie denk ik. grt. Dorisday.
Neen geen idee of ze nog terugkomt naar België Bp. Zag er voortgaande op de foto's zeer mooi uit qua figuur (haar gezicht kon je niet zien) en ze kreeg ook positieve recensies dacht ik. Laat ons hopen dat ze opnieuw neerstrijkt in West of Oost-Vlaanderen. Laat iets weten moets je daar iets over vernemen als je wil. Merci hoor. Grt.Lijkt niet meer welkom te zijn bij l'amazonia. Iemand een idee of ze nog terug naar Belgie zou komen? (Liefst west/Oost vl)
Dat betwijfel ik. Anna en Jennifer zouden niet meer welkom zijn door gedoe met een klant.Voorlopig nog geen adres te pakken gekregen, misschien dagen ze weer op met de heropening in Casa Brugge
Ben er toch redelijk van overtuigd dat die twee niet meer terug komen naar l'ama.Zolang de baas er goed geld aan verdiend komen ze wel terug denk ik
Gelijk ik het gelezen heb, hebben ze een klant buiten het huis om opgelicht. Geloof me, als baas kan je dat missen.
Jennifer noemt nu trouwens Angel en werkt bij Prive Margo