Recensie Ana DS girls Den Haag 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bighooterlover

Wandelaar
28
04/01/23
36
4
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Anaal bij klant
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.ds-girls.nl/DsApps/mobile/girl.php?name=Ana&originUrl=weekAgenda.php?expand=1737414000
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Het zat al een tijdje in de planning om een bezoek aan haar te brengen en vandaag was het dan zover.
Op de bonnefooi er naartoe gereden om eens te kijken hoe ze er in het echt uitzag. Nou had ik het geluk dat ik haar trof bij het binnenkomen, ze liep juist met een andere klant naar een kamer.
Ik was ff vergeten dat ik eerst naar boven moest maar Ana vertelde me dat vriendelijk in goed Nederlands.
Op dat moment wist ik het zeker, met haar ga ik naar de kamer.
Eenmaal boven aangekomen moest ik ff wachten op mijn beurt want het was nogal druk. Ze was net bezet( wat ik natuurlijk al gezien had) en moest zo'n 20 minuten wachten.
Toen ze na die tijd weer in de huiskamer kwam kon ik haar eens goed bekijken. Man wat zag ze er lekker uit. Ana is wat voller en heeft lang, stijl blond haar en een paar enorme bollen die er heerlijk uitzagen. Verder heeft ze een lief snoetje met een dito lach en is erg vriendelijk.
Na afgesproken te hebben met de gastvrouw voor een uurtje volgde ik haar naar een kleine kamer aan de achterzijde van het pand.
We raakte aan de praat en er was gelijk een goeie klik. Nadat we ons uitgekleed hadden belasten onze handen elkaars lichamen. Al snel begonnen we te tongzoenen en leidde ze mijn hand naar haar spleet die inmiddels kletsnat was. Deze dame was enorm geil en gaf zich helemaal over.
Ik heb me vervolgens heerlijk laten verwennen door haar pijpkunsten(zonder) en vervolgens hebben we samen een heel opwindend gezellig uurtje beleefd.
Ze was bij mij erg aanhankelijk en genoot van de complimenten die ik haar gaf, ze heeft erg mooie ogen en ook het leuke Poolse accent is haast vertederend om naar te luisteren.
De tijd vloog om en na een uur namen we weer afscheid van elkaar.
Herhalingsgevaar is zeer hoog, zal haar dan ook nog zeker vaker gaan bezoeken.

Terug
Bovenaan Onderaan