Recensie Ana, Bekkevoort 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

ronny32m

Wandelaar
53
26/10/22
42
13
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/full-service-without-condom-hello-im-new-in-your-city-xxx.html
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag een bezoekje gebracht aan de Roemeense Ana in Bekkevoort.

Ze ontvangt in een lovehotel op de staatsbaan tussen Bekkevoort en Diest.

Het was er erg rustig op de moment dat ik er was met private parking gelegen achter het gebouw en ingang vlak aan de parkeerplaatsen.

Contact via whatsapp verliep erg vlot en ze is vlot genoeg in Engels om irl conversaties mee te voeren, en ze praat graag hoor.

Eens aangekomen kwam ze me aan de ingang opwachten en begeleide ze me mee naar haar kamer. Terwijl we de trap opwandelden viel le op dat ze klein was van gestalte en haar gezicht lijkt wat ouder te zijn dan de leeftijd op RL weergeeft, maar verder een prima uiterlijk.

Op de kamer overliep ze nogmaals wat we afgesproken hadden en de prijs. 200 hadden we afgesproken voor NZC. Na het betalen vroeg ze of ik me wilde douchen, maar ik had me al thuis gedoucht dus dat was niet nodig, en ik mocht me uitkleden en plaatsnemen op het bed.

Dit is lang niet mijn eerste afspraakje, maar ik ben steeds eerder nerveus, dus dat gaf ik ook aan. Ze stelde me dadelijk op mn gemak en was erg vriendelijk. Ze zette wat muziek op en begon zich ook uit te kleden.
Fijne borstjes, licht buikje, maar wat een heerlijke kont. Best bleke huidskleur ook en prominente schaamlippen.

Nog even de penis wat nakijken en schoon wrijven met babydoekjes, daar was ik wat gevoelig, dus stelde ze voor zacht te beginnen. Zalig pijpbeurtje zonder condoom.

Vervolgens over op zn hondjes, wat een zalig zicht toch en ze voelde fantastisch, het duurde niet lang of ik kwam de eerste keer, maar ik bleef nog wat doorgaan. Wilde ze nog wisselen, maar het was tijd voor wat rust.

Babbeltje geslaan met haar, ging best goed. Vroeg me ook of ik wat wilde drinken of een sigaretje roken, maar ik rook niet, dus dat deed ze dan zelf gelukkig ook niet terwijl ik er was. Ik ben geen zoener, dus ook geen idee of ze naar sigaretten zou smaken, maar het rook in ieder geval niet naar sigaretten in haar buurt of de kamer.

Tussendoor nog wat laten masseren en na een paar minuutjes vroeg ze of ik klaar was voor de tweede ronde.

Weer wat pijpen, overgegaan naar 69, waar ze best van leek te genieten en ze wilde graag weer neuken. Dit keer reverse cowgirl, wederom, wat een uitzicht! Zalig!
2 position switches later weer geëindigd in doggy om het wat later af te maken, ze werd zelf een beetje moe denk ik en ik moest eigenlijk nog ergens zijn, dus ik heb mn bezoekje wat ingekort met 10 minuutjes.

Ze gelooft zelf erg in haar uur te volbrengen, punctualiteit en afspraken nakomen.

Ze vroeg nog of ik me wilde douchen of opfrissen, wat ik ook nog even deed en ik kleedde me weer aan.

Ze zei ik dat ze daar in Bekkevoort zou blijven, niet rondtrekken, ze zit daar best goed zei ze.

Zou ik nog teruggaan? Misschien wel, ik heb er best van genoten...
 
Terug
Bovenaan Onderaan