powerpoint
Vaste klant
- 243
- 11/10/21
- 111
wie heeft ervaring met Amy uit Wageningen ?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk ben benieuwd. Wanneer ga je?Heb voor deze week een afspraak, ben benieuwd. Ik zal het laten weten
Haha wie weet... Ze had ook mijn aandacht getrokken dus was benieuwd naar je ervaringwilde je graag met 'm mee?
Je bouwt de spanning op....Eind deze week ;-)
Edit: gisteren even kort een videogesprek gehad. Dit wilt ze graag om alles te verifiëren in verband met alle fakers wie er, helaas, zijn.
Als alles geweest is zal ik een review achterlaten
Erg onverstandig van haar. Ik heb inmiddels een zorgmelding gedaan bij de hulpverlening. Ze heeft zorg nodig.de advertentie van Amy ze is gewoon weer terug
Op welke manier die jij zo'n melding? Vermeld je dan ook dat jij zakelijk bij haar op bezoek bent geweest?Erg onverstandig van haar. Ik heb inmiddels een zorgmelding gedaan bij de hulpverlening. Ze heeft zorg nodig.
Tepelsss. Ze is adhd en lult de oren van je kop en komt als een 17 jarige over.haar tegels gelikt?
jammer leek me wel een leuke meid om keer mee af te spreken, maar als je de reviews geloven mag toch niet heel fris dus...