- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Anaal bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Prostaat massage bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen in mond
- Penismassage
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Squirting
- Vingeren
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 45 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/amy-lekker-milfje-die-jouw-ballen-leegzuigt.html
- Totale kosten (in euro)
- 120
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Ben een paar weken geleden bij Amy geweest in Ardooie.
Amy is een lekkere milf die je heerlijk laat genieten en zelf ook heerlijk geniet en dat is niet gespeeld.
Ze is iets groter en heeft een heerlijk lichaam vind ik.
Het is echt tongzoenen en het pijpen is heerlijk en ze masturbeert ook zelf en is een paar keer klaargekomen zo geniet ze ervan. De klik was er gewoon.
Ik had voor 30 Minuten betaald maar tijdens de date bijgeboekt, het duurde even voor ze terug kwam met speeltjes en toen ging het feest pas echt los.
Als ik nog eens in de buurt ben ga ik haar zeker nog eens bezoeken. Ze heeft nymfomane trekjes, de sex was gewoon heerlijk.
Er lopen beslist meer lekkere dames daar dan Amy, maar of ze aan haar service kunnen tippen weet ik niet.
Amy bedankt ik kom nog eens terug.
Amy is een lekkere milf die je heerlijk laat genieten en zelf ook heerlijk geniet en dat is niet gespeeld.
Ze is iets groter en heeft een heerlijk lichaam vind ik.
Het is echt tongzoenen en het pijpen is heerlijk en ze masturbeert ook zelf en is een paar keer klaargekomen zo geniet ze ervan. De klik was er gewoon.
Ik had voor 30 Minuten betaald maar tijdens de date bijgeboekt, het duurde even voor ze terug kwam met speeltjes en toen ging het feest pas echt los.
Als ik nog eens in de buurt ben ga ik haar zeker nog eens bezoeken. Ze heeft nymfomane trekjes, de sex was gewoon heerlijk.
Er lopen beslist meer lekkere dames daar dan Amy, maar of ze aan haar service kunnen tippen weet ik niet.
Amy bedankt ik kom nog eens terug.
Laatst bewerkt: