Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAmy adverteert opnieuw:
![]()
Amy (25 ans)
Le profil de Amy (25 ans) sur Quartier-Rouge. Appellez le +32496354011 pour une rencontre.www.quartier-rouge.be
Maar er is nu ook een Mili, die adverteert met foto's van Amy:
![]()
Mili (24 ans)
Le profil de Mili (24 ans) sur Quartier-Rouge. Appellez le +32497746324 pour une rencontre.www.quartier-rouge.be
Ik heb geen idee of Amy nu 2 profielen gebruikt in de hoop van meer klanten te lokken, zoals destijds Jeese en Jenny, dat was ook één en dezelfde...
Wat maken die dametjes (of de persoon achter te schermen???) het toch ingewikkeld en verwarrend!
Of ze nog allemaal in één gebouw zitten, weet ik niet. Amy zat vroeger boven de welgekende supermarkt, nu ontvangt ze in het hotel boven het Chinese restaurant achter de hoek. Sinds ze daarzit, is haar service heel wat minder gemotiveerd en duurt een uur ook geen uur meer. Ik laat haar nu links liggen.Ja, ze maken het ons inderdaad moeilijk. Sowieso zitten al die Chinese dames in BXL in 1 gebouw bijeen en blijkt het ook dat die nummers vaak (tijdelijk?) worden doorgegeven aan andere dames.
(zie ook mijn review van "Amy" destijds)
En van die Amy zie ik op WhatsApp via "status" vaak ook foto's van andere dames passeren.