Wordt er uberhaupt iets aan handhaving gedaan in Amsterdam? Dat zou echt nieuws zijn ;-)
In Duitsland hebben ze een vergelijkbare covid pas en dat werkt snel en prima. Veel geklaag om niks dus.
Kan wel merken dat jij de laatste tijd niet meer in Duitsland bent geweest.
"snel en prima"?? Die Covid pas werkt vooral snel en prima om de prostitutie in Duitsland snel en effectief de nek om te draaien.
Zo snel zelfs dat je iedere week het aantal dvp's in de Duitse red lights en clubs ziet dalen ten gevolge van een razend snel dalend aantal bezoekers.
Immers, wie laat er nu graag zijn privé gegevens achter in een red light of seksclub?
Verder weigeren een groot aantal dvp's zich te laten vaccineren en mogen daardoor niet meer werken.
Een groot aantal clubs zijn al verdwenen.
Dit kan toch gewoon niet!! De burgemeester dient de wet te handhaven anders ophoepelen. Ik vind het bizar dat dit maar kan en het ergert mij zeer .
Ik vind het juist mooi dat dit in Nederland nog gewoon kan. Dat niet iedereen gedwee dat zooitje criminelen in Den Haag slaafs volgt.
Was het niet Rutte die in het voorjaar zei dat vaccineren op vrijwillige basis was en het nooit zo zou kunnen zijn dat mensen omdat ze niet gevaccineerd zijn buiten de maatschappij zouden komen te staan? En precies datgene gebeurt nu omdat er doodleuk een corona paspoort wordt ingevoerd waardoor een staat van apartheid wordt gecreëerd.
Trouwens, niet alleen Halsema, de hele horecabranche weigert mee te werken aan die achterlijke corona pas. Dit gaat gewoon niet gebeuren in Nederland!
Laten we blij zijn dat we nog steeds in een vrij land wonen waarin we onze mening mogen uiten. Niet zoals in Duitsland waar het volk dagelijks wordt onderdrukt en als je niet doet wat de staat je opdraagt je wordt beperkt in je vrijheden.
Toch lijken er mensen te zijn die het blijkbaar fijn vinden om onderdrukt te worden en hun leven laten bepalen door vadertje staat. Misschien een soort masochisme?