Voormalig lid 25631
Newbie
- 14
- 29/05/23
- 3
Wat had je betaald bobbert?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenTeveel.. Nee maar. Het was 100 p/u. Dus 200 euro.Wat had je betaald bobbert?
Inderdaad die indruk heb ik ook. Blijft zonde want kwam daar heel graag bij Anelia en/of Eliza. Daarbij was het nieuwe pand echt een vooruitgang qua uitstraling.Dat zijn dus de twee madammen, die nu dus zelf aan de bak gaan? Ik kijk wel even aan of ze nieuw talent kunnen werven.
Anelia was inderdaad Braziliaanse die wat groter was dan Eliza. Ook heeft Anelia wat meer rondingen bij billen en borsten. Eliza was dan meer meisjesachtig zeg maar. Met beide veel plezier beleefd. Anelia was wat ondernemender.Zeker! Was er nog een keer geweest met Aliza. Was een hele verbetering, mooiere kamers, goeie douche, eigen ingang. Was Anelia die Zuid-Amerikaanse die er ook al een hele tijd was? Nu ze tegelijk zijn weggegaan heb ik toch het gevoel dat de dames de verdeling van de financiën niet helemaal oké vonden ofzo. Speculatie uiteraard.
En hoe was ze? Hoe ziet ze eruit?Inmiddels werkt er ook een 30 jarige colombiaanse met naam Vivian.
Het nieuwe pand is er links van, tussen het schilderbedrijf en de garage in. Hoewel het er onopvallend uitziet weten al die gasten die daar werken natuurlijk precies wat je komt doen.Ik ben nu in de war. Wat is nu het nieuwe pand? Of is het dezelfde voordeur alleen eenmaal binnen, in een andere ruimte? Of echt anders huisnummer en andere deur?
Voordat ik straks bij een of andere stichting naar binnenloop
Nummer 10b ?10B.
Het nieuwe pand is er links van, tussen het schilderbedrijf en de garage in. Hoewel het er onopvallend uitziet weten al die gasten die daar werken natuurlijk precies wat je komt doen.
Beide kan maar met afspraak maken heb je natuurlijk meer zekerheid. Dat had je natuurlijk ook al zelf bedachtMoet je eerst een afspraak maken of kan je gewoon binnenlopen?
In het laatste kwartaal van afgelopen jaar werkte ze veel, omdat er niet meer zoveel dames als voorheen werkte. Ze had vaste vrije dagen, maar ook op die dagen was ze toen aanwezig en aardig bezet.Wees er zuinig op schreef ik als laatste zin. Helaas is dat niet goed gegaan. Ook Eliza is weg bij Droom massage. Zonde, als iemand meer info heeft hoor ik het graag.
Geen idee zou kunnen dat het nieuwe dames zijn. Maar vraag om het adres als het Slingelandtstraat is in Amsterdam dan is het inderdaad Droom massageHoort zij ook bij deze salon?
≥ Massage Amsterdam /Wax/ Knippen +Baard — Welzijn | Masseurs en Massagesalons — Marktplaats
Relaxmassage-80€Stone terapy - 120€Sportmassage - 65€Combineren van massage mogeijk 120€Onder invloed van mijn persoonlijke massage warmen de spierenwww.marktplaats.nl