fckmemoney
Newbie
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 15 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/amina-antwerp.html
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Wat een babe!
Jong, klein, slank meisje die echt houdt van wat ze doet.
Engels is niet fantatisch dus veel gesprek was er niet, maar heel vriendelijk toen ik binnenging.
Douchen was mogelijk, maar kwam juist uit de douche. Dus eerst het zakelijke afgehandeld en de pret kon beginnen.
Kleren gingen uit en amai! Perfecte kleine borstjes, perfecte strakke kont en lekker strak poesje.
Ze eerst lekker gebeft wat ze zeker kon waarderen. Gekust en haar dan mij lekker laten pijpen.
Stond zo heet dat ik vroeg om over te gaan naar seks en op mij te komen zitten. Haar kutje is echt strak!
Haar dan op haar rug gegooid en al knuffelend lekker klaargekomen.
Helaas dat zo vlug voorbij was want had haar graag ook eens vanachter kunnen nemen, met zo een kont, dat moet gewoon.
Jong, klein, slank meisje die echt houdt van wat ze doet.
Engels is niet fantatisch dus veel gesprek was er niet, maar heel vriendelijk toen ik binnenging.
Douchen was mogelijk, maar kwam juist uit de douche. Dus eerst het zakelijke afgehandeld en de pret kon beginnen.
Kleren gingen uit en amai! Perfecte kleine borstjes, perfecte strakke kont en lekker strak poesje.
Ze eerst lekker gebeft wat ze zeker kon waarderen. Gekust en haar dan mij lekker laten pijpen.
Stond zo heet dat ik vroeg om over te gaan naar seks en op mij te komen zitten. Haar kutje is echt strak!
Haar dan op haar rug gegooid en al knuffelend lekker klaargekomen.
Helaas dat zo vlug voorbij was want had haar graag ook eens vanachter kunnen nemen, met zo een kont, dat moet gewoon.