- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Tussen borsten (russisch)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/2521575-lilli#overview
- Totale kosten (in euro)
- 80
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Recent Lilli bezocht bij Amersfoort Prive. Ik had van te voren gebeld maar mijn eerste keuzes waren niet meer beschikbaar dus uiteindelijk Lilli gekozen. Lilli is oost europees, ik meen bulgaars, en communicatie is moeizaam. Aangezien dit voor mij een onbekende dame was heb ik voor 30 minuten gekozen. Na wat opfrissen heeft ze me lekker gepijpt, ik moet zeggen dit was heerlijk diep en een heerlijke ervaring. Daarna zijn we verder gegaan op bed waar ze reversed cowboy bovenop me kwam zitten, helaas was ik al snel klaar voordat ik een ander standje kon voorstellen. Daarna heeft ze me nog even gemasseerd om het half uur vol te maken, als je van stevige massage houdt zit je goed bij Lilli, ze is klein van stuk maar heeft sterke handen. Op kinky staat dat ze ook russisch doet, ik kan je verzekeren dar dat niet gaat lukken ;-)
Ik had geen klik en er is voor mij geen herhalingsgevaar, toch denk ik wel dat je een leuke sessie met haar kan hebben.
Ik had geen klik en er is voor mij geen herhalingsgevaar, toch denk ik wel dat je een leuke sessie met haar kan hebben.