Recensie Amelia, Alkmaar 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

dirtycurt

Vaste klant
109
21/07/22
87
20
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3250879-amelia
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik had zomaar al een aantal dagen zin om een mooie donkere dame lekker te beffen en te neuken.
Er zijn wel wat donkere "halve" obesitas dames met een cellulitis reet van een meter breed in de regio.
Maar daar wordt ik persoonlijk niet zo heel geil van.
Ik zocht een in goede conditie verkerende natuurlijke donkere dame met een lekkere billenpartij.

Opeens kreeg ik de advertentie van Amelia in het vizier.
https://www.kinky.nl/advertenties/3250879-amelia#overview
De foto's zien er op zich allemaal goed uit, alleen waren de foto's wat geblurd en gefilterd, dus dat is altijd even opgepast.
Op dit forum was er ook helaas nog geen review te vinden.
Ik had haar even in het Engels een appje gestuurd en wat later op mijn verzoek gefacetimed.
Wij hadden toen een leuk gesprekje in zowaar (gebrekkig) Nederlands! dat had ik helemaal niet verwacht en was positief verrast!

Ik werd naar een appartementen complexje in Alkmaar geloosd.
Eenmaal binnen en op juiste etage ging er verderop in de gang een voordeurtje open.
Daar stond een prachtige donkere dame met een enorme bos donkere krullen vrolijk naar mij te zwaaien.
Ik ernaartoe en eenmaal binnen stond Amelia in een leuk lingerie setje voor mijn neus.
Wat een prachtige donkere schoonheid dacht ik, precies waar ik naar opzoek was!

Eenmaal op haar kamertje stonden we in no-time innig tegen de muur aan diep te tongzoenen en elkaar te betasten.
Een halve minuut later stond ik al met mijn broek op mijn enkels met mijn boner tegen haar kruis aan te drukken.
Vanaf toen was het eigenlijk 45 minuten non-stop een afwisseling van beffen, pijpen en elkaar in allerlei standjes het zweet in werken, echt heerlijk!
Daarna samen gedoucht, aangekleed en nog wat gebabbeld.
Ze bleef nog een aantal dagen in Alkmaar en ging daarna naar Zwolle geloof ik.

Ik heb een hele leuke en lekkere date met haar gehad en zou haar zeker aanbevelen!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan