Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZe zal je inderdaad leegmelken van geldKun je hier meer over zeggen?
Dit is haar site en ze heeft nu advertenties onder Nova. Ook met de mogellijkheid af te spreken..
Als ik allen online zou zetten waarop het gebaseerd is dan kan ik net zo goed stoppen met de jacht toch?Maar de vraag is; zonder tegen prestatie of eenzijdig?
Kun je vertellen waarop je waarschuwing op is gebaseerd?
Uhm.. wellicht begrijp ik het niet?Als ik allen online zou zetten waarop het gebaseerd is dan kan ik net zo goed stoppen met de jacht toch?
Geachte heer Springstraat zal zijn gefundeerde redenen hebben om er aan te twijfelen...ik ben zelf niet meer zo actief in het opsporen van fakers, maar weet welke methodes er door hem en mijzelf worden gebruikt... ik twijfel er dus geen seconde aan...Uhm.. wellicht begrijp ik het niet?
Je stelt dat het een oplichting is toch? Vandaar anders de waarschuwing? Dan is het toch wel fair om ook met je argumenten/ervaring te komen?
Ik heb voor content betaald via paysafecard codes. Maar dit was op eigen verzoek, ben niet van tikkie omwille van eigen privacy..Iets teveel dingen die ik niet vertrouw...dus ik laat het er even bij. Hoe heb je betaald trouwens?
Ook bij mij gaan er steeds meer alarmbellen afIets teveel dingen die ik niet vertrouw...dus ik laat het er even bij. Hoe heb je betaald trouwens?
@Eyesshut Brian en dan met argumenten naar voren komen waardoor de meelezers precies weten hoe we ze eruit vissen? Er zijn gefundeerde redenen om het hier te melden en daar wil ik het bij latenUhm.. wellicht begrijp ik het niet?
Je stelt dat het een oplichting is toch? Vandaar anders de waarschuwing? Dan is het toch wel fair om ook met je argumenten/ervaring te komen?
Terwijl de advertentie al heel lang offline is?Ziet er wel allemaal proffesioneel eigenlijk. Maar idd als je zo'n sessie wil boeken om zelf te ondergaan, moet je volgens de website 50% aanbetalen. Alleen dat zegt nog niks over dat dit fake zou zijn?
De adverteerder van deze advertentie is wel al lang in gebruik op SJ zie ik. Staan geen reviews bij de advert op Kinky, wel op hun website zelf. Zou het dan zo zijn dat als je zo'n sessie boekt en aanbetaald er niemand komt opdagen..... ?
Ik doel op deze dan he:Terwijl de advertentie al heel lang offline is?