Recensie Amber, Purmerend 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

cowj96

Newbie
12
11/12/22
27
5
Intiem
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. BDSM Klant dominant
  2. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120+ minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/leuk-meid-die-verhoert-wordt-door-haar-dom_4269998
Totale kosten (in euro)
575
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Op oudjaarsdag was het eindelijk zo ver! Afspreken met Amber! Vooraf m'n wensen en kleine aandachtspuntjes mbt mij doorgegeven en die zijn allemaal uitgekomen :)

Toen ze de deur open deed, stond daar een vrolijke, verzorgde en lief uitziende dame. Even kennis maken en naar de woonkamer.
Ik heb gekozen om BDSM spel met haar erbij te doen en na wat drinken te hebben gekregen en een veiligheidspraatje waren we begonnen.
Tijdens het spel haar ook uitgekleed en de tandjes...... Wat heeft zij mooie billen en borsten! Uiteraard ook met haar borsten gespeeld en eraan gelikt en gezogen. Heer-lijk!

Na het BDSM-spel was er nog tijd voor seks en zijn we op de bank beland. Ze zoent heerlijk en kan heel goed aftrekken. Ik heb een nauwe voorhuid en niet iedereen kan het in 1x (met zelfvertrouwen) dus ik zeg dat niet gauw. Ik werd er megageil van dus heb snel een condoom om gedaan en heb haar missionaris geneukt voordat ik echt binnen 30 sec klaarkwam.
Ik weet niet hoe, maar dit was het beste orgasme van 2024.

Totale duur: 3 uur

Hopelijk kan ik haar gauw weer eens bezoeken, maar zie nu dat ze niet meer ontvangt.
Hopen dat ik haar dan nog kan beffen.

Terug
Bovenaan Onderaan