Onlangs bij deze dame geweest. Mooi huis, vriendelijke ontvangst, makkelijk afspraak kunnen maken via SMS.
Type girl next door zoals eerder aangegeven. Ik vond haar best een leuke, vriendelijke meid, mooie lach, rosse haren (deze had ik langer en feller van kleur verwacht) en persoonlijk had ik ze wel wat knapper verwacht. Dat is natuurlijk persoonlijke smaak zonder afbreuk te doen aan Amber. Wek hele leuke tattoo's, zachte huid en flinke kont.
Ik mocht haar volgen op de trap naar boven. Tongzoenen bij het binnenkomen van de kamer. Wat teasen, aanraken en haar poesje aanraken. Ik voelde haar kutje al snel nat worden. Het tongzoenen viel wel wat tegen, enkel met de tip van de tong, mss omdat mijn eerste keer was en ze mij nog niet kende ofzo?
Daarna een opfrisbeurt, vlug vlug doucheke genomen en terug naar de kamer. Verder doen waarmee we geëindigd waren. Kussen, strelen, mij laten aftrekken. Ze duwde mij richting bed en ze ging door haar knieën om mij te kunnen pijpen. Ze deed vooral sappig en meer dan goed. Voor mij niet de beste pijpbeurt ooit maar het was goed.
Daarna ons helemaal op bed gelegd. Haar poesje willen beffen en kwam daar een kleine piercing tegen. Ik vond mijn draai niet goed met dat ding rond mijn tong
. Fris nat poesje maar niet lang gebeft uiteindelijk.
Missio, doggy en cowgirl om het halfuurtje vol 'te maken. Ze kreunde zachtjes de hele tijd en tussen de sex door wat kussen en de borsten mee verwennen. Uiteindelijk klaargekomen en voldaan terug huiswaarts gekeerd.
Leuke dame, maar jammer genoeg geen herhalingsgevaar voor mij. Ik voelde mij wel snel op mijn gemak maar uiterlijk mocht er nog iets extra zijn om meer een klik te hebben. Wel een zeer mooi huis waar ik zeker nog terug zou komen.