Ik ken de dame in kwestie niet.....maar iemand die ik ken heeft haar 10 jaar geleden al bezocht. hij zegt me dat ze nog maar een schim is van wat ze ooit was. eens plus de 30 gaan ze natuurlijk allemaal wat achteruit, vandaar dat ik liever meiden date tussen 18 en 27. Ik wou haar wel eens bezoeken maar leeftijd en prijs in acht genomen is dat wel een beetje aan de dure kant. Moest ze nu 18 zijn en onervaren (lees strak) dan klets ik er met plezier 300 of meer per uur tegenaan.
Beste Sexlex (?)
ik kruip niet snel in mijn pen. voor jou maak ik graag een uitzondering.
ik ken deze bijzondere dame ondertussen ruim 3 jaar ... en heb sinds mijn eerste date met haar geen enkele andere DVP meer gezien. Voor de corona lockdown spraken we 2 à 3 keer per maand af, steeds langere dates - one just can't get enough, van verveling geen sprake, nooit, niet bij mij, niet bij haar, wat creativiteit van beide kanten scherpt de appetite wel aan. Bandwerk is bij haar uit den boze.
Toegegeven, ik heb lang gezocht, in alle uithoeken van 't land, ik ben onderaan begonnen, de ladder opgeklommen, en bij haar uitgekomen, is wel een uur rijden heen, en een uur terug, en nu met de nieuwe locatie nog langer onderweg, maar niet getreurd, ik zou 4 uur rijden voor n date van 'n half uur met haar, en dan mogen er nog 20 jongere, goedkopere al dan niet Nederlandstalige dames in de rij staan. not an option for me.
she's a once in a lifetime find. at least, she's is my once in a lifetime find.
een dame, in alle aspecten, met inhoud, met charme, met stijl, met klasse, met levenswijsheid, met karakter, met pit, met een niet te stillen honger naar sex, correctie : naar sex 2.0 …
Als ze vandaag nog maar een schim zou zijn van 10 jaar geleden, dan stond ze 10 jaar geleden in het Guiness Book of Records als meest uitzonderlijke DVP van de Lage Landen ooit. Ik heb t voor je nagekeken, ze staat niet in de editie 2011, noch in de editie 2012
Waar je "ik ken iemand die iemand kent die de buurman van haar bakker heeft gekend, en die heeft gezegd dat ... ' het over heeft, dat weet ik niet. Hij waarschijnlijk ook niet. In je profiel geef je aan 'meeloper' ... ik stel 't volgende voor : dare to go your own way !!
Maar maak je geen zorgen, in alle aspecten overstijgt ze de jongere generatie 18 (?) - 27 waar je naar verwijst, straffer nog - zelfs : strakker nog - ik hoop dat je haar kan volgen.
Remember, je mag alleen spijt hebben van de dingen die je gedaan hebt ...
Trust me, er loopt echt niemand rond die spijt heeft van een date met deze uitzonderlijke en h/eerlijke dame. Enkel mensen met spijt dat ze nog geen date hadden met haar. En wat haar uurtarief - een uur bij haar telt trouwens méér dan 60 minuten, niet minder - betreft : je moet geen appelen met peren vergelijken, een delicatessenzaak is geen supermarkt, en zowel een Audi als een McLaren brengen je van A naar B, maar de rit, ervaring en beleving is totaal anders. Been there. done that. Believe me. Go for the Mc Laren.
En vergelijk dus voortaan "de wie", "de wat", "de waar", "de hoe", én "de feel good achteraf" vooraleer te (ver-) oordelen.
Bij haar ga je voor het totaalplaatje. GFE, PSE ... dat heeft zij uitgevonden als je 't mij vraagt.
Ik kijk uit naar je recensie ... And prove me wrong !! Challenge accepted ?