Recensie Amanda (Roe), Vingerlingstraat 14/2 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

X-lover

Wandelaar
94
18/04/22
42
6
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
145
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Deze gisteren bezocht, nadat ze haar omgeslagen handdoek open deed. Aan de deur kon kussen, pzc, intiem. Binnen gekomen was ze eerst rustig, maar nadat ik betaald had, begon ze helemaal te veranderen en gek te worden qua gedrag, hele vreemde 'grapjes' te maken die ze eindeloos bleef herhalen in een soort van west-vlaams/Engels. Eerst moest ik haar masseren en daarna heeft ze toch wel zeker 60 seconden aan mijn lul gezogen(zc). Kussen kon niet, maar bare wel...45€ bijbetaald en na in totaal 5 minuten moest ik klaar komen. Totale verspilling van de centen...zeer te vermijden! Ze beweerde dat haar echte naam Sandra is, maar werkt als Amanda.
 
Deze gisteren bezocht, nadat ze haar omgeslagen handdoek open deed. Aan de deur kon kussen, pzc, intiem. Binnen gekomen was ze eerst rustig, maar nadat ik betaald had, begon ze helemaal te veranderen en gek te worden qua gedrag, hele vreemde 'grapjes' te maken die ze eindeloos bleef herhalen in een soort van west-vlaams/Engels. Eerst moest ik haar masseren en daarna heeft ze toch wel zeker 60 seconden aan mijn lul gezogen(zc). Kussen kon niet, maar bare wel...45€ bijbetaald en na in totaal 5 minuten moest ik klaar komen. Totale verspilling van de centen...zeer te vermijden! Ze beweerde dat haar echte naam Sandra is, maar werkt als Amanda.
Ge zult de raam nr moeten veranderen op 15 zit al jaar en dag dezelfde dame die zeker niet aan deze beschrijving voldoet ge zijt over 17/ 1 bezig dat lijkt wel correct te zijn
 
Zag haar gisteren ook staan, met handoek om achter het raam, ze deed hem even weg zodat ze naakt was, probeerde me naar binnen te lokken. Maar ze heeft inderdaad iets vreemds, toch maar vanaf gezien.
 
Sandra aka Amanda stond vroeger in Gent achter de ramen, is in het topic van raambuurt Gent vaak besproken met slechte reviews. Zo zot als een achterdeur
 
Sandra aka Amanda stond vroeger in Gent achter de ramen, is in het topic van raambuurt Gent vaak besproken met slechte reviews. Zo zot als een achterdeur
Een tijdje geleden toen ik dat winkeltje verliet op de hoek. Zag ik die Sandra alias Amanda een man fysiek aanviel ze schopte en ze sloeg hem . Ze was hem aan het verwijten . Die man is door haar dik in zak gezet Ik heb die man nog tegen komen. En heeft dat allemaal verteld aan mij. Ze vroeg steeds maar meer geld. Van de beloofde service kwam niks van in huis . Ze is onbetrouwbaar.
 
Laatst bewerkt:
Deze namiddag tijdens mijn wandeling haar ook opgemerkt en inderdaad bij het voorbijgaan opende ze haar handdoek en stond ze daar even in haar volle glorie. Zeer verleidelijk. Gelukkig had ik de recensies hier gelezen. Toch goed dat dit forum bestaat!
Die dat er deze week stond was al een totaal andere dame maar met dezelfde trukendoos oppassen
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Deze €50 had 'k beter kunnen besteden, wat een waardeloos dvp bezoek was dat. Had ooit @X-lover zijn recensie hier wel gelezen maar had het dus niet door dat ze nu in de 14/2 staat. Ze stond er ook niet met een handdoek, anders had er waarschijnlijk wel een alarmbel afgegaan in m'n achterhoofd.

Dame mist een paar vijzen en doet ronduit raar, hoeft geen probleem te zijn maar het is helaas op een wat vervelende, niet geestige manier. Ze deed o.a. om de vijf botten alsof ze een kat was en kraamde allerlei nonsens uit.

Op bed meteen een condoom er rond sukkelen en even kort pijpen. Dan 'normal position' waarbij ze al op voorhand begint te zeuren dat ze pijn gaat hebben. Na nog geen minuut moet er naar doggy overgeschakeld worden. Dat duurt al niet veel langer want doet ook weer pijn.

Zeg haar dat ze dan maar terug kan beginnen pijpen. Dat doet ze, ze denk ondertussen wel weeral dat ze een kat is. Pijpen ook weer erg kort en dan begint ze op eigen initiatief met aftrekken en dat deed ze zo vreselijk slecht dat het bij mij zeer deed deze keer. Pijp nog maar wat, doet ze nog heel even en dan weer hetzelfde liedje. Tijd om het af te bollen dus.

Ze ziet er anders wel aantrekkelijk uit met haar guitig gezicht maar trap er niet in. Ver weg blijven van dit half gaar kreng.
 
Terug
Bovenaan Onderaan