Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenOok ik loop soms loom en vermoeid rond op mijn werk, ook dan ga ik al eens een sigaretje roken. De ene is de andere dag niet. Amanda is en blijft een klasse apart als dvp. Als je binnenstapt, zal ze wel de service geven zoals we haar kennen.Zij stond jarenlang op mijn lijstje, maar ik kon haar maar niet spotten, tot sinds kort. Zij zag er sexy uit op de foto's, maar in werkelijk zag zij er ongeïnteresseerd uit, met ook een zeer vermoeid gezicht . Telkens ook een sigaretje aan het smoren, mijn goesting was over.
11Is Amanda de dame op VT4 of VT 11?
Ik kan dit allemaal beamen. Is een topdame. Spijtig kan ik ook maar zelden bij haar terecht, zij stopt vaak rond 18u en ik kom meestal ten vroegste om 19u in Antwerpen, tenzij uitzondering.Ook ik loop soms loom en vermoeid rond op mijn werk, ook dan ga ik al eens een sigaretje roken. De ene is de andere dag niet. Amanda is en blijft een klasse apart als dvp. Als je binnenstapt, zal ze wel de service geven zoals we haar kennen.
Ik bezocht ze zowel in skw als privé tijdens lockdowns met telkens topervaringen. Jammer dat ik overdag niet in skw geraak. Ik ben een avondwandelaar.
Sinds deze week zit Amanda niet meer op VT 11. Daar werkt weer de leuke kleine Nicole.Sinds een 10tal dagen staat ze weer op VT 11. Toen ze in december even voor 2 weken terug was stond ze inderdaad op andere kamers.
Nicole heeft VT11 vorig jaar als vaste kamer gekregen in oktober/november ongeveer, tijdens de dag toch. Toen was dit omdat de dame die normaal daar overdag stond lang afwezig was en zij kreeg dan de voorkeur.Sinds deze week zit Amanda niet meer op VT 11. Daar werkt weer de leuke kleine Nicole.
Gisteren zag ik Amanda zitten op VT 3.
Is ze te lang weggebleven en daardoor haar voorkeur voor deze kamer (no.11) verloren?
Vind ik heel terecht! Amanda heeft er zelf voor gekozen, zolang weg te blijven!Nicole heeft VT11 vorig jaar als vaste kamer gekregen in oktober/november ongeveer, tijdens de dag toch. Toen was dit omdat de dame die normaal daar overdag stond lang afwezig was en zij kreeg dan de voorkeur.
Ook fout. De laatste weken werkt ze op VT 3.Ze staat op nr 4, niet 11
VT 35 is inderdaad de vaste kamer van Mary. Mary zal met verlof zijn, want Amanda vertelde me er 2 weken te blijven.Dan mag ze binnenkort weer verhuizen, want VT 35 is toch de vaste kamer van Mary!
Toen ik VT 35 passeerde rond 14u00 stond een wat oudere man letterlijk aan haar raam binnen te gluren maar Amanda was er niet , jammer anders had ik haar ook ineens gekend.Na de terugkeer van Rossie is Amanda inderdaad moeten verhuizen en staat momenteel op VT 35. Ze is niet vermagerd. Ze is tijdens haar half jaar afwezigheid wel wat afgevallen, maar nu niet opnieuw. Het slankere lichaam staat haar trouwens perfect naar mijn bescheiden mening.
Je hebt dus nog 2 weken de gelegenheid om Amanda daar te zien.Toen ik VT 35 passeerde rond 14u00 stond een wat oudere man letterlijk aan haar raam binnen te gluren maar Amanda was er niet , jammer anders had ik haar ook ineens gekend.
Zal mijn best doen maar kan niks beloven , ik weet niet of ik nog voorbij Laury in VT15 ga geraken dat is na een passage al een favorietje , echt een toppertje.Je hebt dus nog 2 weken de gelegenheid om Amanda daar te zien.
Dan kan je altijd opteren om een trio te doen met deze twee geweldige dames...Zal mijn best doen maar kan niks beloven , ik weet niet of ik nog voorbij Laury in VT15 ga geraken dat is na een passage al een favorietje , echt een toppertje.
Dat overleef ik niet denk ikDan kan je altijd opteren om een trio te doen met deze twee geweldige dames...
Simpel toch. Dan loop je vanaf de Verversrui naar Laury, dan passeer je VT 35.Zal mijn best doen maar kan niks beloven , ik weet niet of ik nog voorbij Laury in VT15 ga geraken dat is na een passage al een favorietje , echt een toppertje.
Nee. Zaterdag zat Amanda op VT 35. En daar zou ze 2 weken blijven, maar die zijn komend weekend al om.Vorige zaterdag op VT33. Daar zou ze een tijdje blijven (hopelijk).