Recensie Amanda (Roe), Antwerpen, Villa Tinto 3 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kladderadatsch

Stamgast
Forumpionier
400
02/07/21
586
41
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze Amanda was heel populair geworden vlak voor de epidemie. Daarna is ze via Redlights gaan ontvangen, maar nu is ze dus helemaal terug in Villa Tinto nummer 11!

Amanda is een brunette met lang haar, die iets matuurder is. Ze is rond de 30, schat ik.

Amanda is echt zo'n vrouw die tijd voor je neemt. Voor én na de seks kan er een uitgebreide babbel vanaf.

Tijdens het verkennen van elkaars lichaam likte ze aan mijn oren, mijn tepels, streelde ze me overal. Ik deed hetzelfde bij haar en dat liet ze, gelukkig, gewillig toe :)

Pijpen kan ze heel lekker. Neuken ook, en dat heb ik dan ook in een aantal variaties op missionaris gedaan. Haar benen rond mij, dan naast mij en ten slotte bijna in haar nek gevouwen. Ze liet het allemaal lekker toe en ik kwam dan ook met veel kracht en diep in haar poesje - met condoom - klaar.

Topper!

Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze dame gaf mij het gevoel dat de hobby alle tijd en geld waard is dat ik er aan besteed.
Na ik mijn tweede rondje deed stond ze voor haar raam. Amanda, wat een mooi verschijning. Knap, uitdagend en uitnodigend tegelijkertijd.
Tegen zoveel sexappeal was ik niet bestand. Ik liep naar binnen en direct voelde ik de befaamde klik.
De sex was meer dan prima, haar lijf was meer dan perfect. Heerlijke borsten, een zalige gave huid en een heel lief en iets sexy gezicht en ogen waar je letterlijk in kan verzinken. Wat een genot. Eerst de dame boven op mij, langdurig werd ik bereden. Daarna werden de rollen omgedraaid en kwam ik boven. Ik werd geiler en geiler van het aanschouwen van haar fraaie gezicht. Ik bonkte dieper en dieper in haar heerlijke doos. En nadien op z'n hondjes geëindigd.
Amanda, ik denk dat ik snel weer terug kom!!!

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik had Amanda al langer op het oog maar het heeft lang geduurd voor ik ook echt bij haar ben binnen gegaan. En die eerste keer (toen voor 50 euro) is mij zo goed bevallen dat ik intussen (2 weken terug) maar eens wat meer tijd en geld in haar heb geïnvesteerd.

Amanda is echt een prachtige vrouw. Zeer mooi gezicht en mooi lichaam. En in de omgang is ze zeer spontaan. Voor de seks is er tijd voor een gesprekje, na de seks eveneens. En geen enkel moment lijkt ze op de klok te kijken.

De daad zelf is ook zeker de moeite waard. Ook hier neemt ze rustig haar tijd en levert ze geen haastwerk af. Pijpen doet ze zeer goed en het verdere intieme met veel gevoel.

Eigenlijk kan ik weinig meer zeggen. Mijn ervaringen bij Amanda horen bij de beste die ik al heb meegemaakt in het SKW. Mij gaat ze zeker nog terugzien.

Ontopic ipv egostrijdjes; amanda heb ik meerdere malen bezocht, mooie naturel body en een eigen uitstraling en looks. Intelligente meid die naast sex ook kinky skills heeft ze wast zich extra waar je bij bent en verwacht dat terecht ook van jou als klant ze weet mij altijd eerst erotisch op te geilen met haar lippen en tong en blowjob met geil oogcontact. Daarna gaat ze met mij mij kinkier aan de gang van nippleplay , op commando beffen en anaalspel bij mij waar ze zelf helemaal geil in op gaat een toppertje kan ik haar noemen🙃

Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na de positieve reacties hier, heb ik ook Amanda bezocht.
Dat heb ik me niet beklaagd. Ze is erg knap en sexy.
We gingen voor een rustige vanilla sessie. Ik vroeg vooraf om haar te beffen en dat vond ze ok.
Na het opfrissen en wat aftasten ging ze op haar rug liggen en bood me haar prachtige fijne poesje aan. De eerste fake-geluidjes bleven gauw achterwege, en ik voelde hoe ze begon mee te bewegen en genoot en haar tepels streelde. Ik likte haar klitje, er was geen haast of stress en ze kwam heerlijk klaar. Na korte pause ging ik liggen en toonde ze haar excellente pijpkunsten.
Ik was al snel erg opgewonden en toen kwam ze "on top" en reed me heerlijk klaar.
Kortom: een erg fijne ervaring bij deze knappe DVP.

Hoeveel keer moet er eigenlijk vermeld worden dat ze dikwijls moet verhuizen en ze een naambordje heeft hangen? We weten het ondertussen al wel hoor. Toch bedankt voor de informatie. Maar na 25 posts weet ik Ik het ondertussen wel al dat ik nu moet kijken naar een naambordje met amanda erop lol 🤣🤣🤣. Sorry voor dit even te vermelden maar volgens ik mij niet vergis is en blijft dit toch een site met reviews?

Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Amanda ook eens bezocht, stond al lang op de radar. Ik heb het me alleszins niet beklaagd. Amanda neemt voldoende tijd en toont echt wel interesse in je. Daarnaast zij haar services zeker bij de betere van het SKW . Ik moet wel zeggen dat zij 's middags meestal wel vrij is, maar dat kan aan het clienteel liggen. Afspraak gemaakt om de volgende maal iets meer de kinky toer op te gaan. Ben benieuwd

Er is al lange tijd hier niet meer over Amanda geschreven. Ik heb haar nog eens bezocht en heb er geen spijt van. Ze draait al enkele jaartjes mee in het circuit en is er ook een tijdje tussenuit geweest. Haar attitude is echter nog steeds dezelfde, de vriendelijkheid zelve. Zeer sensueel en heel open minded. Soms met een aanstekelijke lach. Echt een topdame. Ga haar zeker nog bezoeken voor het te laat is, want ze speelt toch met de gedachte er mee op te houden of andere oorden op te zoeken.

Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
100
Afspraak van een tijdje geleden ; Zonder woorden geweldig, kan zeer goed pijpen , teasen , en bij het neuken doet ze goed mee in alle posities … ze lijkt wat afstandelijk voor het raam maar dat is ze totaal niet als je haar met respect behandeld natuurlijk

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Amanda is een topper, je moet haar ff leren kennen maar als het klikt geeft ze vol gas en vol afwisseling, en ze houdt er wel van licht de leiding te nemen, top sex en playfull ben er vorige week nog een uurtje veweest.

Terug
Bovenaan Onderaan