- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 2,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 3,00 ster(ren)
- Prostaat massage bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Penismassage
- Pijpen zonder condoom
- Tussen borsten (russisch)
- Gesproken taal
- Duits
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- E+
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Stevig
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Woensdag
- Link naar advertentie
- https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/puur-genot-met-amanda_8224547
- Totale kosten (in euro)
- 80
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
vandaag Amanda bezocht voor het eerst, het is een vriendelijke duits sprekende dame. Adres is duidelijk als ze je het stuurt, je word eerst naar een parkeerplaats geleid en daarna naar binnen. De foto's kunnen best kloppen maar heb het idee dat er wel wat kilo's bij zitten maar dat staat haar niet verkeerd. Zeker niet als je van volle/dikke dames houd.
De massage is matig, het b2b gedeelte wrijft ze haar lichaam een paar keer over je heen en dan gaat ze weer zitten en je strelen. Ze speelt wel lekker met je kontje en zakje van achteren en bood ook een prostaat gedeelte aan wat ook lekker wat, daarna omgedraaid heeft ze me lekker zonder condoom gepijpt en tussen de borsten door gegleden en weer wat met de prostaat gedaan tot ik klaar kwam. Ze heeft me netjes opgeruimd en daarna verder gemasseerd. Ik mocht verder bij haar alles aanraken en ze was lekker nat beneden( bood ook intiem aan maar daar had ik op dat moment geen zin in). Achteraf geducht en moest via een soort achter uitgang naar buiten.
De massage is matig, het b2b gedeelte wrijft ze haar lichaam een paar keer over je heen en dan gaat ze weer zitten en je strelen. Ze speelt wel lekker met je kontje en zakje van achteren en bood ook een prostaat gedeelte aan wat ook lekker wat, daarna omgedraaid heeft ze me lekker zonder condoom gepijpt en tussen de borsten door gegleden en weer wat met de prostaat gedaan tot ik klaar kwam. Ze heeft me netjes opgeruimd en daarna verder gemasseerd. Ik mocht verder bij haar alles aanraken en ze was lekker nat beneden( bood ook intiem aan maar daar had ik op dat moment geen zin in). Achteraf geducht en moest via een soort achter uitgang naar buiten.