- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Rood
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Dag
- Dinsdag
- Totale kosten (in euro)
- 50
Ik zag geen enkele dame naar mijn goesting, Kathy was er niet, en ook Aliha ook niet, en ik had juist mijn zinnen op één van die twee gezet voor deze middag. Dus ben ik onverrichter zaken richting Mallebabbe gewandeld. Daar wat gedronken, en bijgepraat met een wandelkameraad. Rond 15.30 uur nog enkel rondjes gelopen, maar het begon al wat rustiger te worden. Toen ben ik eerst nog wat gaan eten, ik ben nog even langs de Romanesc gelopen, maar daar was het volle bak, en ben dus toch maar gewoon een Durum gaan halen bij Plein 4. Nadat ik die genuttigd heb, nog een paar rondjes gelopen. Toen nog even terug naar de Mallebabbe, want het was nog te vroeg voor de avondshift. Die dames begonnen allemaal pas aan te komen. Na twee koffie's weer wat gaan rondwandelen, en langzaam raakten er wat meer ramen bezet. De dame met de jeansshort van VT D was er weer niet, en Linda stond daar nog steeds. Deze dame zal dus wel met verlof zijn, en zal dus voor een andere keer zijn. Toen zag ik op een bepaald moment een handdoek liggen op de stoel in Schippersstraat 10/2. Die prachtige zwarte krullenbol was er dus wel. Dus nog even rondgelopen tot zij zelf ook in het raam verscheen. Toen zij eenmaal in het raam stond niet meer getwijfeld, en bij haar binnen gestapt. Het is echt een prachtdame, maar niet echt spraakzaam. In de lift naar boven heb ik naar haar naam gevraagd. Zij noemt zich dus Amalia, en op haar vraag hoe ik heet, heb ik ook mijn naam genoemd. Boven aangekomen in het appartement, want op Schippersstraat 06 en 10 zijn het geen kamers, maar complete appartementen waar de dames werken, meteen betaald, en daarna zijn we ons uit gaan kleden. Amalia heeft echt een prachtig lichaam, alleen heeft ze heel slappe A-cup tietjes. Dat was wel een tegenvaller, een afknapper wil ik het niet direct noemen, maar is wel een minpuntje. Het is wel meteen het enige echte minpuntje van mijn bezoek dat ik kan noemen. Toen ik al mijn kleren uit had op het bed gaan liggen, waar Amalia al zat te wachten, zij had tenslotte minder kleren uit te trekken dan ik. Eenmaal op het bed liggend kwam Amalia wat over me heen hangen, en begon ze een beetje mijn tepels te stimuleren, en daarna even met mijn pik te spelen, die daar al snel op reageerde, en toen ging er meteen een condoom om, en begon ze aan een niet onverdienstelijke pijpbeurt, met redelijk wat variatie, en redelijk lang. Het was niet de langste of beste pijpbeurt die ik gehad heb, maar zeker ook niet de kortste of slechtste. Op beide punten beoordeel ik hem toch als iets boven gemiddeld. Hierna kwam Amalia op kleine Janus zitten, en begon me heerlijk te berijden, wat ze ook met redelijk wat variatie deed. Terwijl Amalia zo lekker aan het berijden was toch wat met haar kleine slappe tietjes gespeeld. Na enkele minuten overgestapt op doggy style waarbij ze me vroeg om stevig door te stoten, en ze keek me geil aan via de spiegel aan het hoofdeinde van het bed. Ook had ze er geen bezwaar tegen dat ik mijn duim op haar sterretje drukte terwijl ik redelijk stevig doorbeukte. Ik heb wel niet geprobeerd om hem er ook in te duwen, ik denk dat er dan toch protest gekomen was. Daarna nog even in missio geneukt, waarbij ze me ook aanmoedigde om niet an te zachtzinnig met haar om te gaan. Uiteindelijk heeft ze me met de hand klaargemaakt. Na afloop beiden naar de badkamer gegaan waar we ons beiden gewassen hebben.
Om het kort samen te vatten, zeker geen wow-ervaring, maar toch zeker voor een eerste keer ook zeker niet slecht. Ik zal Amalia dus nog wel eens bezoeken misschien, maar dan moet ik toch eerst nog een aantal andere dames die ik nog mijn lijstje heb staan, een keer bezocht hebben.
Ik heb bewust geen sterren ingevuld. Ik geef geen punten aan een dame. Men staart zich te veel blind op het aantal sterren, zonder het verslag te lezen. Je moet het verslag maar lezen, en dan zelf bepalen hoeveel sterren je hier voor zou geven, als je toch perse sterren wil.
Om het kort samen te vatten, zeker geen wow-ervaring, maar toch zeker voor een eerste keer ook zeker niet slecht. Ik zal Amalia dus nog wel eens bezoeken misschien, maar dan moet ik toch eerst nog een aantal andere dames die ik nog mijn lijstje heb staan, een keer bezocht hebben.
Ik heb bewust geen sterren ingevuld. Ik geef geen punten aan een dame. Men staart zich te veel blind op het aantal sterren, zonder het verslag te lezen. Je moet het verslag maar lezen, en dan zelf bepalen hoeveel sterren je hier voor zou geven, als je toch perse sterren wil.