Thibault007
Wandelaar
- Intiem
- 1,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 1,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 35-40
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- http://dokkoonthaimassage.be/
- Totale kosten (in euro)
- 110
- Algemene beoordeling
- 1,00 ster(ren)
Amai, te mijden hoor;
Onlangs geweest naar dit huis, was de enige die vrij was of geen afspraak had, heb ik geweten zeg.
Vooreerst het was er snikheet, geen last blijkbaar van de energiekosten.
Uit voorzorg een halfuurtje genomen want mooi is ze niet, wel grote borsten.
Zeer flauwe langdurige massage van de rug en benen waarbij de edele delen nooit werden aangeraakt. Na 15 min omdraaien.
Ze goot olie over haar borsten om dan maar 2 x op en neer te gaan. Gelukkig mocht ik haar borsten aanraken in tegenstelling met zij waar ze weer niet aan mijn speelgoed kwam.
Mutsje op en kwam bovenop zitten.
30 min om want de klok hield ze constant in het oog.
Een schande was het. Nu kwam de aap uit de mouw toen ik vroeg of het druk was in dit massagesalon. de andere meisjes hebben 3 / 4 afspraken per dag en ik was haar eerste klant en het was om 21u s'avonds , kan het geloven dat ze niemand heeft, zo slecht heb ik nog nooit meegemaakt. Geen pijpen, geen TZ, geen aftrekken, niks erotisch.
Onlangs geweest naar dit huis, was de enige die vrij was of geen afspraak had, heb ik geweten zeg.
Vooreerst het was er snikheet, geen last blijkbaar van de energiekosten.
Uit voorzorg een halfuurtje genomen want mooi is ze niet, wel grote borsten.
Zeer flauwe langdurige massage van de rug en benen waarbij de edele delen nooit werden aangeraakt. Na 15 min omdraaien.
Ze goot olie over haar borsten om dan maar 2 x op en neer te gaan. Gelukkig mocht ik haar borsten aanraken in tegenstelling met zij waar ze weer niet aan mijn speelgoed kwam.
Mutsje op en kwam bovenop zitten.
30 min om want de klok hield ze constant in het oog.
Een schande was het. Nu kwam de aap uit de mouw toen ik vroeg of het druk was in dit massagesalon. de andere meisjes hebben 3 / 4 afspraken per dag en ik was haar eerste klant en het was om 21u s'avonds , kan het geloven dat ze niemand heeft, zo slecht heb ik nog nooit meegemaakt. Geen pijpen, geen TZ, geen aftrekken, niks erotisch.
Laatst bewerkt: