WHEM Alya, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

broerzoekthoer

Stamgast
514
29/12/21
601
29

omgekeerde wereld: deze dame ziet er nou jonger dan geadverteerd. Heeft iemand hier haar reeds bezocht? Het lijkt er ook op dat je voordeliger uit bent als je haar twee keer een voor een half uur bezoekt dan eenmaal een heel uur.

Dan moet je je wel tussendoor aankleden, uitkleden en weer terug de douche in hè 😅

Ziet er erg goed uit idd en (voor mij) een mooie lengte (165/48kg) 👌👌

was zelf te nieuwsgierig om te wachten ;)

Vandaag eigenlijk een afspraak met haar ingepland maar toch maar afgezegd omdat ik geen goed voorgevoel heb wat meestal wel een betrouwbare indicatie is voor mij.

Ze scheen me al te kennen van vorig jaar maar ik kan me ondanks mijn uitstekende geheugen haar echt niet meer herinneren. Ze wilde ook vooraf geen videocall doen. Als ik een dvp niet herinner komt dat meestal omdat het niet voor herhaling vatbaar is en dat ik de ervaring snel wil wissen uit mijn geheugen. Het kan ook zijn dat ik teveel neuk. 😅

P.s. Haar half uur tarief is langzaam omhoog gegaan van eerst €120 daarna €130 en vanaf vandaag €150.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan