Enkel voor haar feestjes soms. Clubs kondigt ze aan op de gastenboeken. Dates via haar fetlifeprofiel en tinder....Heeft Britney een advertentie?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEnkel voor haar feestjes soms. Clubs kondigt ze aan op de gastenboeken. Dates via haar fetlifeprofiel en tinder....Heeft Britney een advertentie?
Ja! Die heet DaBart... en is hier bijzonder actief!Heeft Britney een advertentie?
Mja, al klopt het niet volledig. Ze is zelf haar beste reclame. Ik deel enkel onze lifestyle hier...Soms kan @Marco snedig uit de hoek komen.
Is het inderdaad. In mijn geval doet ze het quasi dagelijks en ben ik zelf 24/7 caged....Ik vind het juist hoeregeil de gedachte of het feit dat mijn partner het met een andere doet … ik heb dat al eerder gezegd , ik weet het …![]()
Klopt volledig. Achter de rug zou no go zijn. En dat laatste, bij Britney ben ik niet bang daarvoor.Ik zou het niet pikken als ze het achter me rug om deed. Ik denk alleen dat vrouwen sneller verliefd worden dan mannen.
Met je eens dat ik het geil vind. Maar ik mag wandelen van mijn partner. En zij mag dat ook van mij. Samen heel gelukkigzijn de meeste hoerenlopers en of sexcinema bezoekers dan niet hypocriet ? de meesten zijn toch getrouwd ? Liegen en bedriegen is toch prettig![]()
En wat niet weet, niet deert . Ik vind het juist hoeregeil de gedachte of het feit dat mijn partner het met een andere doet … ik heb dat al eerder gezegd , ik weet het …
![]()
Amen!Als je bezitterig of jaloers bent aangelegd, en even geen oordeel daarover nu, dan is het idee dat je partner een ander neukt natuurlijk onverdraagzaam. Partnerruil of een open relatie zit er dan niet in.
Als je er geen moeite mee hebt, dan KAN het een opwindende gedachte zijn. Ik heb dat wel. Ik vind het heel geil als ik weet dat m'n vrouw in de kamer ernaast ligt te neuken, terwijl ik dat met de vrouw doe van de man waarmee zij is. Seks is iets anders dan liefde. Neuk je met je partner omdat je zo je liefde betuigt? Misschien is het wel een bevrediging van jou behoefte. En natuurlijk heeft je partner ook die behoefte. Maar vervulling van die behoefte kan op verschillende manieren. Samen je behoefte vervullen is leuker dan alleen je eigen behoefte vervullen
Ik ben het uiteraard gewoon aangezien mijn partner (Britney) wekelijks vele anderen neukt, dit op feestjes, in clubs, thuis..... En ik vind het ongelooflijk geil, zelfs al mag ik haar zelf niet neuken...
Maar ik vraag me wel soms af hoe mannen op dit forum, dus mannen die zelf andere vrouwen neuken, er naar kijken wanneer hun vrouw/partner/liefje met een andere man zou vrijen/neuken?
De meeste mannen die Britney neukt zeggen dat hun eigen vrouw van niets weet. Ook zeggen ze soms dat ze het niet zouden willen dat hun partner her doet....
benieuwd naar de reacties wel....