Na de reacties hier gelezen te hebben en deze ochtend wat twijfelachtig rondgewandeld te hebben heb ik het er me uiteindelijk toch op gewaagd om met niet al teveel verwachtingen bij Alondra binnen te wandelen. Dit heb ik me echter helemaal niet beklaagd, wauw, wat een dame!
Eerst en vooral: ik las hier beoordelingen over een ongeschoren poesje en deels daardoor twijfelde ik sterk of ik er al dan niet zou binnenwandelen, ik wist namelijk niet in welke mate ik dit moest interpreteren, of ik het te veel zou vinden of niet, maar daarover kan ik toch alvast zeggen dat dit veel minder erg was dan ik in mijn gedachten had. Oké, ze was niet kaal, maar het was ook zeker geen bos. Ik heb haar echt wel met plezier gebeft en heb nergens spijt van, geweldige tijd bij haar gehad.
Daarnaast moet ik zeggen dat ik zelden wandel en hier dus weinig ervaring in heb (i.v.m. prijzen enzo). Ik durf wel eens sporadisch bij Emmanuela's Angels binnen te stappen 1x om het half jaar ofzo maar dat zal het zo ongeveer wel zijn. Maar bon, ik begin bij het begin: Ik wandelde binnen en vroeg hoeveel het me zou kosten. Ze zei €50. Maar ik ben wel bereid wat meer te geven als ik ook wat meer zou krijgen. En met "wat meer", bedoel ik: fantasieën realiseren. Een fantasie die me echt al een lange tijd in het hoofd speelt is beffen maar dan op manier van "face sitting", of toch écht wel die poes stevig in m'n gezicht geduwd krijgen. Om die wens te vervullen en het van haar kant wat 'dominanter' te maken, dat zou me €100 kosten. Lichte twijfel of ik het zou doen, maar dan tóch maar gedaan. Al bij al heb je bij haar tenminste het voordeel dat je gewoon in het Nederlands je wensen aan haar kan duidelijk maken, iets wat sowieso veel moeilijker zou zijn bij de Angels...
Nu weet ik niet in hoeverre ze zich écht wel dominanter heeft gedragen in vergelijking met mocht ik bv. €50 betaald hebben en daarnaast maakte ik aanstalte om haar op de mond te zoenen maar dat liet ze duidelijk niet toe. Maar, op dat ene minpuntje en die onzekerheid na kan ik toch echt wel zeggen dat dit afspraakje voor mij de volle €100 waard was. Ik heb al veel minder voor dat geld gekregen op andere afspraakjes bij andere dames dus groot herhalingsgevaar.
Bij leeftijd heb ik '35 - 40' aangeduid omdat ik haar simpelweg écht niet boven de 40 zou inschatten. Anderen hebben hier 40 - 50 aangeduid maar dat leek me moeilijk te geloven. Wat een prachtig lichaam gewoonweg! Een latina met de juiste curves op de juiste plaats en een strakke buik. Ik kon m'n ogen niet geloven, omdat ik weet dat het soms sterk kan tegenvallen wanneer een dame zich ontdoet van haar kledij. Dit was bij Alondra zéker niet het geval, voor mij heeft zij een lichaam om U tegen te zeggen. Nog niet veel meegemaakt, zoiets. Een perfect stel borsten en kont, om gek van te worden. En ja, ze heeft die poes van haar wel degelijk grondig over mijn gezicht geschuurd en ik heb haar dus heel enthousiast kunnen beffen (en - tenzij ze goed kan faken - leek ze er echt nog wel van te genieten ook!). Zalig gewoonweg.
O ja, en niet onbelangrijk tijdens het beffen: Hygiëne was echt wel top! Geen vieze geurtjes, ik zou er zo terugkomen
.
Betreft het pijpen: dat was met condoom trouwens, maar dat deed ze naar mijn ervaring beter dan sommigen die het zonder condoom doen.
Aan het einde van onze afspraak wist ze me te vermelden dat ze voor 6 weken op vakantie zou gaan, vanaf 4 december. Op 16 januari 2023 zou ze terug beschikbaar zijn in Gent.