• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Recensie Alla, Diepenbeek 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

JayT

Newbie
11
13/05/23
7
5
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/alla-xx.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Zo, nog eens de stoute schoenen aan en naar m'n favoriet plaatsje in Diepenbeek. Ik kon op mijn tijdstip kiezen tussen Maria en Alla. Dit keer eens voor Alla gegaan; mooi meisje op de foto's met goede service volgens haar profiel.

Eens daar; het is een mooie meid maar toch zijn de foto's niet helemaal up-to-date, ze is een beetje (niet veel hoor) molliger. Maar soit; nog steeds zeer knappe meid.

Eens na de betaling en een douche op bed, komt ze naakt direct al met condoom om te beginnen pijpen. Deze beurt was gewoontjes te noemen, gelukkig mocht ik aan haar poesje zitten, die begon al wat nat te worden, lekker.

Opeens zet ze zich recht en zegt ze dat ze enkel doggy of missionaris wilt doen.. Oké dan.. Ik vraag of ik haar mocht bevredigen maar neen; ze wilt sex. Dan maar snel in doggy afgewerkt en ik stond binnen 15 minuten buiten.

Ik had totaal geen klik met haar, vond haar zelfs wat arrogant overkomen. Nu, kan een fout moment geweest zijn maar toch, deze vermijd ik toch vanaf nu.. Had beter op safe gespeeld en voor Maria gegaan, maar je wilt toch af en toe eens wat anders proberen hé...
 
Waar in Diepenbeek precies en heb je link naar Maria..
De mirage

Topic van Maria;
 
Terug
Bovenaan Onderaan