Vandaag rond 15:00 Tot 18:00 gebleven. 2 dames bezocht: vaste dame Kristiana op 2pg2k4 altijd super vriendelijk en top service. En toen op zoek naar iets nieuws. Waren redelijk wat dames aanwezig dus had wat opties. Veel dames zijn nu ook enkele dagen geleden pas begonnen nu het open tot 22:00 kan dus dat is goed nieuws.
Liona (14 k2)was me gelijk opgevallen, omdat ze Nederlands is en ik daar soms wel zin in heb. Leuk gezicht om naar te kijken. (optie 1)
Op 19 K2 zat ook een mooie dame (misschien dat mensen hier haar naam weten) die me was opgevallen alleen die was snel bezet. (optie 2)
En de laatste optie zat op 12 K2. Deze dame viel me ook gelijk op door haar prachtige lichaam/zandloper figuur, mooie volle ronde billen en lang blond haar.
Uiteindelijk voor laatste gekozen. Haar naam is Sara en komt uit Tsjechië/Praag. Super vriendelijke dame die de tijd voor je neemt. Helaas weet ze niet of ze lang in Achterdam blijft zei ze. Hoop van wel natuurlijk, want het is een grote aanwinst voor Achterdam als je het aan mij vraagt.