- Intiem
- 2,00 ster(ren)
- Pijpen
- 2,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 15 minuten
- Shift
- Middag
- Dag
- Vrijdag
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
Alissa is nu al een maand hier. Ze begon op plek 122 op kamer 11 en zit nu op kamer 6. Ze beweert half Italiaans en half Roemeens te zijn en 22 jaar oud te zijn. Ze is een klein vrouwtje met echt prachtige borsten en een heerlijk kontje.
Bij de eerste verkenning, heb ik haar borsten een beetje gezoend. De blowjob was niet erg bijzonder en echt heel kort. Helaas hield ze tijdens de missionarispositie haar hand er tussen. Toen hebben we nog cowgirl geprobeerd en dat was wel lekker. Voor 20 extra kon je haar ook likken.
Ze is echt een heel mooi jong ding, maar het was jammer van dat handje er tussen. Voor een keertje was het best leuk, maar ik denk niet dat ik het zou herhalen.
Bij de eerste verkenning, heb ik haar borsten een beetje gezoend. De blowjob was niet erg bijzonder en echt heel kort. Helaas hield ze tijdens de missionarispositie haar hand er tussen. Toen hebben we nog cowgirl geprobeerd en dat was wel lekker. Voor 20 extra kon je haar ook likken.
Ze is echt een heel mooi jong ding, maar het was jammer van dat handje er tussen. Voor een keertje was het best leuk, maar ik denk niet dat ik het zou herhalen.