Recensie Alison (NL), Den Haag, Geleenstraat 23 k2 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

AngeloSalvatore

Vaste klant
129
14/10/21
206
22
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deel 22. Alison, Het Onschuldige Buurmeisje

Op aanraden van een goede wandelmaat Fishermen deze Nederlandse jongemeid bezocht.

En wat een ervaring. Hele lieve, aardige en spraakzame meid waar je voor het raam eventjes mee kan kletsen en je niet wegjaagt. Het is echt net alsof het je buurmeisje van 21 is en dat is ontzettend geil, jongens…

Ook op de kamer blijft ze heel lief en wil ze graag weten wat je lekker vindt (En zo hoort het!)

Het eerste bezoekje was zeer geslaagd en het tweede nog beter omdat ik wist wat allemaal kon.

Tijdens Doggy greep ik haar bij de haren en trok haar hoofd naar me toe terwijl ik af en toe wat flinke, harde meppen op haar ronde billen uitdeelde. Ze vertelde me dat ze best wel wat kon hebben dus het ging er ruig aan toe. Op een gegeven moment vroeg ze of ik het rustiger aan kon doen. De Beast Mode kon ze maar 2 seconden aan. En natuurlijk geef ik dan gehoor aan deze lieve meid, we houden het wel netjes.

In Missio met een hand lichtjes om haar keel goed afgemaakt (Let op, lichtjes, geen wurgen dus wandelaars, geen gekke dingen in je hoofd halen).

Fantastische ervaring en zeker een meid die ik zal blijven bezoeken.
 
In de tijd dat ik haar heb bezocht was het altijd in de avondshift dat ze werkte. Ook op doordeweekse dagen zoals donderdag en vrijdag. Ze heeft altijd een Nederlands vlaggetje op haar raam staan wanneer ze werkt dus je kan haar niet mislopen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan