Recensie Alina, Hasselt 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

ronny32m

Wandelaar
60
26/10/22
49
16
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/alina-1021
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Afgelopen maandag had ik afgesproken met de 20-jarige, Moldavische, Alina.

Althans, als we de RedLights advertentie mogen geloven... (Niet dus, achteraf gezien...)

Alina ontving in een Lovehotel op de Diestersteenweg, wat verder dan Kermt.
Eerste keer zo'n hotel voor mij, maar er was een ruime parking achteraan, dus geen probleem qua privacy leek me.

Ik stuurde bij vertrek een berichtje, we hadden de dag voordien al wat gestuurd om af te spreken, dus ik zou er na 30 minuutjes zijn.

Eens toegekomen op de parking, bleek deze helemaal vol te staan. Toch achterin de hoek een plekje, waar ik mn wagen met reclame op mn achterruit toch met de achterkant kon inparkeren, oef...

Ik stuurde haar dat ik er was en vroeg hoe het verder moest.
Ze stuurde me om nog even geduld te hebben, ze was zich nog aan het opfrissen...
Dat 'even' werden als snel 15 a 20 minuten, terwijl ik vanuit mijn zitplaats zicht had op het komen en gaan op de parking 😅
Red flag nummer 1!

Eindelijk stuurde ze me een kamernummer door.
Eens binnen kwam iemand aan de balie kijken wie binnenkwam, dus meldde ik dat ik had afgesproken op kamer 11, de dame vermelde vriendelijk waar ik moest zijn.

Daar ging dan de deur open en deed Alina open.
Bij nader inzicht, had ik me beter rondgedraaid, maar de afspraak was nu eenmaal gemaakt en de goesting zat hoog.

Ze leek helemaal niet op haar foto's, als deze al van haar waren, was ze schat minstens ik 10 jaar jonger en best wat lichter.
De laatste foto uit de rij is mogelijk de enige recente en daar zie je eigenlijk nog niets op.
Ik heb geen probleem met een naturel dame, maar maak dan gewoon ook eerlijk reclame...
Red Flag nummer 2!

Ach, de afspraak was 100 euro voor een uurtje, PCZ en beffen inbegrepen.
Wat kon er misgaan...
Ze offreerde ook nog even om 50 euro bij te betalen voor sex zonder, maar dat liet ik toch maar zo...

Even naar het toilet, me wat gewassen en plaats genomen op het bed.
Ze haalde zelf nog wat vochtige doekjes boven en begon nog wat schoon te maken, oké ik kan begrijpen dat ze nog wat zekerheid wilt dus geen probleem.

Dan begon ze aan de pijpbeurt, zonder condoom, zoals afgesproken.
Voor de volle minuut en op een manier... Tja, laat ik zeggen dat het niet echt professioneel was.

Condoom erom en klaar voor sex.

2 standjes doorlopen, missionaris en op zn hondjes.
Elke 2 à 3 minuten werd er gevraagd "finished?" En het antwoord was steeds neen, ze had blijkbaar nog niet veel klanten gehad die daadwerkelijk mijn tempo konden aanhouden zonder te komen denk ik?

Haar even een rustpauze gegund en dan maar even gebeft.
Dit stelde ook niet veel voor...

Dan maar terug op zn hondjes.
En weer vragen of het nog niet klaar was.
Hoog tijd dacht ik.
Tempo nog wat verhoogd en vervolgens de lading leeggeschoten na een half uurtje...

Bleek de condoom gescheurd te zijn, oh jeej, ze was al niet van de natste en er werd geen glijmiddel toegevoegd, had het zelf niet gevoeld.
Het was mijn schuld, veel te hevig 😅
Ja hallo, gij zat me elke 2 minuten af te jagen...

Weg sfeer, al was die er al niet om te beginnen...

Zij ging zich wassen en ik begon me aan te kleden.
Nadien vertrokken.

Het was wel duidelijk dat het niet haar bedoeling was een uur vol te krijgen.
De eerste mindere ervaring voor mij met RL dates.

Wijze les geleerd, valt het tegen, gewoon omdraaien en wegwezen.
Zak was leeg aan marktconforme prijs uiteindelijk, maar voor hetzelfde geld kan je een pak betere service krijgen bij een eerlijke dame.

Inmiddels is ze al weg en zit ze in Brugge.

Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan