- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 2,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 2,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Penismassage
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Tussen borsten (russisch)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 45 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/alina-blowjob-without-cim-included-in-1h.html
- Totale kosten (in euro)
- 120
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Wegens veel advertenties zonder recensie, en veel recensies van verdwenen profielen het maar eens op gewaagd om "blind" te gaan bij deze Oekrainse schone.
Ik had voor een half uurtje geboekt, maar toen ik binnen kwam en zag hoe lekker ze was toch maar 45 min genomen. Het is een heel lieve meid die je veel complimentjes geeft (fake natuurlijk) en liever de zachte aanpak heeft. Ze pijpt zonder en lekker terwijl ze je geil aankijkt.
Liever geen vingers aan haar poes, ik mocht haar wel beffen (waar ze dan toch een beetje van genoot). Bij het neuken probeert ze wel te voorkomen dat je te diep doorstoot, maar na een tijdje kon ik dan toch tamelijk goed mijn gang gaan.
2de ronde heeft ze me klaargepijpt. Het is een zeer knappe en sympathieke verschijning, maar heb wel al geilere bezoekjes gehad ooit.
Ik had voor een half uurtje geboekt, maar toen ik binnen kwam en zag hoe lekker ze was toch maar 45 min genomen. Het is een heel lieve meid die je veel complimentjes geeft (fake natuurlijk) en liever de zachte aanpak heeft. Ze pijpt zonder en lekker terwijl ze je geil aankijkt.
Liever geen vingers aan haar poes, ik mocht haar wel beffen (waar ze dan toch een beetje van genoot). Bij het neuken probeert ze wel te voorkomen dat je te diep doorstoot, maar na een tijdje kon ik dan toch tamelijk goed mijn gang gaan.
2de ronde heeft ze me klaargepijpt. Het is een zeer knappe en sympathieke verschijning, maar heb wel al geilere bezoekjes gehad ooit.