Recensie Alina, Amsterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

BulletBill

Stamgast
334
13/07/22
426
24
Intiem
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6523010-alina
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afspraak gemaakt om langs te gaan bij Alina. Dat ging vlot en accuraat.

Bij aankomst de meid aangetroffen als op de foto's. Knappe slanke meid met een jeugdige uitstraling. Ziet er in het echt wel wat anders uit natuurlijk, maar binnen de verwachting. Ze heeft een lieve uitstraling (ondanks de tattoos) en verwelkomt je goed. Ze is slank, heeft een strak lichaam met kleine borsten. Heeft ook strak kontje, een poes met wat dikkere lippen en ze is gekleed in een pittig lingeriesetje bij aanvangst.

Ze spreekt nauwelijks Engels, dus je moet echt wel alleen voor de horizontale actie komen.

De sfeer was desondanks redelijk GFE in mijn ervaring. Veel zoenen en redelijk rustig aan met alles. Ze wikkelt zichzelf echt om je heen als je haar neukt, wat iets is dat veel meer dames zouden moeten doen naar mijn mening. Toch kwam ze niet geheel los en voelde ik een beetje een soort ondertoon waarbij het een tikkeltje professioneel en gemaakt overkwam met een handje erbij en gekreun met een nep glimlachje. Dat kan allemaal hebben gelegen aan de spanning (want zo lang doet ze dit niet natuurlijk), maar wel een minpunt voor mijn date.
 
Terug
Bovenaan Onderaan