WHEM Alina, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vandaag deze prachtige slanke dame bezocht. Ontvangt in nette studio, tikje verlegen en 21 jaar. Ziet er prachtig natural uit, super lichaam, mooi slanke borsten passen perfect bij lichaam. Na overhandigen euro;s lekker douchen, ze kwam even kijken in haar mooi zwarte setje, hiepl me met afdrogen en begon vrijwel direct aan mijn te voelen. Ik was al beetje hard maar dit was heerlijk. Lekker zoenen en daarna op bed. Ze begon me met veel gevoel te pijpen en dat was lekker, haar lekker gestreeld en vingers en handen over haar lijf laten gaan, En ja dat werkte even omdraaien en zoenen, en ik haar likken. Mooi poesje lange lipjes en heerlijk zichtbare clit die ze goed laat likken. Lekker kreunen en ze werd echt mega nat, niet normaal. Snel condoom erom heen en daarna lekker lopen genieten in missio, on top, doggie, lekker stoten geen probleem. Kontje is nog onervaren gaf ze aan, vinger erin prima tijdens doggie. Uiteindelijk klaargekomen in doggie. Ze blijft even lekker zo zitten, ze gaf aan dat lekker gevoel te vinden. Na spuiten in haar blijven, kloppende gevoel. Ze heeft me lekker schoongemaakt en ik heb haar gelikt waarbij ze lekker lag te genieten. Me uiteindlijk laten zuigen en 2e maal in haar mond gekomen. En jawel... top dame. Blijft dit niet doen, maar zou haar zeker bezoeken.
 
ja beter dan op de foto's, strak en smile en beetje verlegen. Natural maar erg classy ondanks tattoo. 300, maar heb haar extra gegeven omdat ze zo lekker gezogen had, zelf na het komen bleef ze doorgaan mmm. ze heeft trouwens een heerlijk sterretje wat ze nog niet gebruikt helaas
 
Laatst bewerkt:
Ik kwam er zelf weg met een wat teleurgesteld gevoel. Maar als ik achteraf analyseer waarom dat is, ligt dat waarschijnlijk niet eens aan haar. Ik twijfelde alleen tussen haar en een andere meid die gewoon beter was.

Deze meid is een goede GFE, niet zo veel mis mee. Engels is overigens wel flink beperkt, dus een redelijk gesprek zit er niet in.
 
Ah, had deze vragen gemist helaas.. Dat was Zlata, die inmiddels allang gevlogen is helaas.

Alina is echter weer terug, dus meteen maar even een review van de vorige keer neergepend.

 
vandaag weer een bezoek aan deze heerlijke dame gebracht. was erg lekker, even snelle douche en daarna op bed. Beetje zoenen niet veel tong en vrij snel paal in mond. Lekker ik werd alweer keihard. Even gestopt om haar te likken werkte vorige keer goed en kijken deze keer zo zou kunnen worden. Nou dat was doorzetten, heerlijk kutje, en de grote lipjes zagen er weer lekker uit. Veel aandacht aan clit gegeven en na minuut of 10 pakte ze mijn hoofd vast en duwde op haar kutje hard. Kleddernat, dus maar doorgegaan en haar 2 keer voelen schokken. Thank you, kwam er leif uit. rood koppie en toen wel zoenen, volle bak. Op haar gaan liggen enme laten zuigen terwijl ik haar poesje weer ging likken, ook kontje meegenomen was zo geil dat ik dat maar heb gedaan. En jawel vinger erin heerlijk likken en weer schokken. Daarna overgaan in doggie, en snel klaargekomen. Ze streelde me lekker en pijpte me weer hard. en toen ronde 2. Heerlijk haar laten rijden on top. En daarna over haar kleine tietjes klaargekomen. Lekker ding, maar je tong moet eerst goed aan het werk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan