Vandaag deze prachtige slanke dame bezocht. Ontvangt in nette studio, tikje verlegen en 21 jaar. Ziet er prachtig natural uit, super lichaam, mooi slanke borsten passen perfect bij lichaam. Na overhandigen euro;s lekker douchen, ze kwam even kijken in haar mooi zwarte setje, hiepl me met afdrogen en begon vrijwel direct aan mijn te voelen. Ik was al beetje hard maar dit was heerlijk. Lekker zoenen en daarna op bed. Ze begon me met veel gevoel te pijpen en dat was lekker, haar lekker gestreeld en vingers en handen over haar lijf laten gaan, En ja dat werkte even omdraaien en zoenen, en ik haar likken. Mooi poesje lange lipjes en heerlijk zichtbare clit die ze goed laat likken. Lekker kreunen en ze werd echt mega nat, niet normaal. Snel condoom erom heen en daarna lekker lopen genieten in missio, on top, doggie, lekker stoten geen probleem. Kontje is nog onervaren gaf ze aan, vinger erin prima tijdens doggie. Uiteindelijk klaargekomen in doggie. Ze blijft even lekker zo zitten, ze gaf aan dat lekker gevoel te vinden. Na spuiten in haar blijven, kloppende gevoel. Ze heeft me lekker schoongemaakt en ik heb haar gelikt waarbij ze lekker lag te genieten. Me uiteindlijk laten zuigen en 2e maal in haar mond gekomen. En jawel... top dame. Blijft dit niet doen, maar zou haar zeker bezoeken.