Recensie Alina, Amersfoort privé, Amersfoort 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sjachel

Newbie
8
13/10/23
8
4
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5854980-alina
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik was op zoek naar spanning en kwam uit bij Amersfoort privé waar ik nog nooit geweest was. Alle beschikbare dames hadden zich aan me voorgesteld. Het viel me wat tegen en ik had bij geen enkele vrouw het gevoel dat het echt leuk zou gaan worden, dus ik besloot weer te gaan. Toen zag ik Alina in de gang staan en zwichtte ik in mijn geilheid voor haar dikke tieten. Het feit dat ze Oekraïens is en we Russisch met elkaar konden praten leek een band te scheppen. Schijn bedriegt soms.

De ellende begon toen ze nadat ik gedoucht had vroeg of ik m'n pik nóg een keer wilde schoonmaken. Daarna moest ik m'n mond spoelen en wel drie keer want bacteriën en zo. Ik betaalde 20 euro extra voor pijpen zonder condoom maar al snel werd duidelijk waarom dat zo weinig was: ze trok de voorhuid niet naar achteren. Als ik dat zelf deed, trok ze 'm weer terug. Ze vroeg of ik een prostaatmassage wilde, dat bleek een beetje met haar vinger tegen mijn anus duwen te zijn.

Goed, dan maar neuken, dacht ik. Ik vroeg haar op 'r knieën te gaan zitten en neukte haar doggy. Met die volle kont in m'n handen had ik het gewoon af moeten maken, maar dat is met de kennis van nu. Ik wilde nog even missionaris zodat ik tegen haar grote tieten aan kon kijken. Haar benen over mijn armen ging niet want dat deed pijn. Om al mijn geilheid eens en voor altijd te verneuken, vroeg ze tijdens de daad wat voor sport ik deed. Het was de druppel: mijn pik was inmiddels te slap geworden voor wat dan ook.

Ze trok me af, ik kwam klaar en baalde meteen van mijn 100 weggegooide euro's. Was ik nu maar met Bo-Anne of shemale Camilla meegegaan.

Nul herhalingsgevaar. Doe er jullie voordeel mee.
 
Terug
Bovenaan Onderaan