Recensie Alicia, Amsterdam 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Chris_wandelt

Wandelaar
63
23/09/22
69
31
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7077669-alicia
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik kon over deze dame niks vinden maar ik was toch wel nieuwsgierig naar haar. Latina, grote naturel borsten, foto's die niet super bewerkt zijn en al wat meer levenservaring. Meestal kom je dan bij prima dames uit. Zo ook bij Alicia. De ontvangstruimte is niet top maar dat is wel vaker het geval.

De dame is de dame van de foto's. Ze heeft echt flinke borsten die wel hangen. Ze komt uit venezuela en doet der best je op je gemak te stellen met een praatje. Ze spreekt aardig engels.

Het voorspel was goed, de dame pijpte mij lekker en leek er zelf ook van te genieten. De sex was wat minder die voelde wat routinematig aan. Omdat ik van haar pijpkunsten wel gecharmeerd was haar gevraagd het daarmee af te maken. Dat was voor haar geen probleem. Na het orgasme even nageklets. Toen kwamen de eeuwige natte doekjes er ook bij. Minpunt wel er werd geen douche aangeboden. Omdat ik zelf door moest en op de volgende locatie een goede douche aanwezig was (hotel voor werk) kon ik er mee leven maar dat was wel even minder.

Al met al zou ik volgende x alleen voor een pijpdate langs gaan denk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan