Ik ben in de afgelopen jaren ook meerdere keren bij haar binnen gestapt.
In die jaren een haat-liefde verhouding met haar gehad.
In Antwerpen heb ik haar liggen neuken toen ze echt nog een hockey-meisje was. Ik weet nog dat ze de derde keer dat ik daar toen was plotseling zei dat ik moest komen. Toen heb ik echt flink door liggen duwen en dat kon ze prima hebben, maar die opmerking 'opschieten' hou ik niet zo van...
Toen jaren langs haar raampje voorbij gelopen tot ik haar plots in Den Haag zag. Bij gebrek aan beter ook daar toch maar weer een keer naar binnen gestapt. Ze herkende me nog. Allervriendelijkst en ik heb me door haar in Den Haag meerdere keren laten pijpen en berijden. Prima!
Maar toen kwam corona. Ze ging adverteren op Kinky en ik besloot bij haar thuis langs te gaan, vlakbij de Geleen. Dat was de beste ervaring ooit met haar, mogelijk omdat ik haar ook veel heb betaald...
Ze pijpte als een godin en liet zich rustig en teder pakken door me. Ik had haar nummer en heb toen corona voorbij was daar een aantal keer prima gebruik van gemaakt, ik mocht zelfs haar keeltje neuken op een bepaald moment.
Maar toen kreeg ze ineens een ander nummer, die heb ik nog een keer gevraagd toen ik haar weer zag staan in de Geleen. Maar deze kreeg ik niet, omdat mevrouw wilde dat ik binnen zou komen (terwijl ik net helemaal was leeggezogen door Elizabeth).. Sindsdien kijkt ze mee weer met die arrogante blik aan.
Denk niet meer dat ik er naar binnen ga, maar zeg nooit nooit heb ik inmiddels geleerd