Recensie Alice, Brussel 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Frutoos

Stamgast
271
06/09/21
214
30
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.quartier-rouge.be/profil/alice-1808/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag langs geweest bij Alice.
De dame ontvangt slechts af en toe in Brussel. Maar als ze ontvangt kan je heel makkelijk met haar afspreken (ze regelt haar eigen afspraken).
Alice is een knappe Russische vrouw met een fantastisch lichaam, geen grammetje vet, een heerlijk kontje en bijgewerkte C-cup borsten.

Ze ontvangt in het centrum van Brussel op een huur appartement. Toek ik stuurde dat ik er was, kwam ze me persoonlijk halen aan de deur. Ik was wat verrast want dit had ik nog niet meegemaakt… zij lachte, gaf mij een knuffel en kus. We stapten samen de lift in en Alice begon al wat te plagen in de lift. Aangekomen in haar appartement bleek het daar heel donker… jammer want zij ziet er prachtig uit! Ik vroeg dus wat meer licht aan te doen en deed zelf het nachtlampje aan het bed aan. Vond ze geen goed idee en ze knipperde het terug uit 😀. In plaats daarvan kwam ze met een soort blauw knipperend disco licht aanzetten. Het gaf de kamer een beetje een atmosfeer die jij bij de ramen vindt. Ik vond het niet geweldig maar soit.

Na het financiële vroeg ze even te douchen. Toen ik terug kwam uit de propere badkamer lag ze in lingerie op bed. Ze zag er prachtig uit en heeft echt wel een heel knap sexy lichaam!
Ik vleide mij naast haar en nam haar in mijn armen… maar ze nam over, draaide me op mijn rug en kroop op mij. Daar begon ze mijn hals te kussen en te likken en ook de rest van mijn lichaam. Zoenen op de mond deed ze met gesloten lippen en ik merkte dat ze het wat vermeed. Geen probleem voor mij, focus je dan maar op andere zaken schat… ze teasde toch wel een tijdje door mijn pik te likken afwisselend met de rest van mijn lichaam. Ik moet zeggen het had zijn effect wel.

Na een tijdje begon ze dan toch aan de pijpbeurt. En die was verrassend goed maar wel te kort! Ze likt je lul en vergeet ook je ballen niet waarna ze echt goed begint te zuigen. Ook echt DT waarbij ze je lul zo diep mogelijk in haar keel duwt. Ik mocht ook haar hoofd vastnemen en haar mond neuken. Maar zoals gezegd was het snel, te snel, voorbij. Ze draaide zich op haar rug en zonder woorden maakte ze duidelijk dat het mijn beurt was.

Ik kroop over haar, ontdeed haar van haar beha en een paar prachtige fake borsten kwamen te voor schijn. Mooi werk van de dokter!
Ik kneedde en kuste ze… zij genoot er wel van, maar maakte zeer subtiel duidelijk dat ik lager moest zijn 😀.
Ik daalde af naar haar kutje. En wat heeft Alice een fantastisch mooi poesje!! Kleine piercing net boven haar klit maakte het helemaal af.

Dus mevrouw wil gebeft worden? Dan zullen we daar ons werk eens van maken en ik begon zo goed als ik kon haar poesje en klit je te likken. Wat volgde heb ik zelden meegemaakt. Mevrouw wil inderdaad gebeft worden en geniet er ongelooflijk van ook!
Ze duwde haar poes in mijn mond en bewoog haar heupen zodat mijn tong de juiste plekjes raakte… ze kneep in mijn armen en handen, duwde mijn hoofd dieper in haar poes, trok aan mijn haren… ja ze genoot echt. Af en toe trok ze haar benen naar zich toe om ook even haar sterretje mee te nemen.
Ik bleef haar likken omdat ik zag dat ze er zo in op ging en zo heerlijk kronkelde van genot. Ze proefde heerlijk!
Now you can stop, I have cum two times already zei ze!

Ik kroop van haar af en zij kuste mij en nam een condoom en zei « I want to fuck ». Ze pijpte me nog even, al was dat niet nodig want ik stond keihard, en bracht het condoom aan. Jammer genoeg weer die rode condooms 😢 - I hate them!
Ze draaide zich meteen met haar heerlijk kontje naar mij toe en ik duwde mijn lul in haar poesje. Even zoeken naar het juiste tempo want zowel zij als ik waren aan het stoten omdat we beiden zo geil stonden. Ik begon haar op een stevig tempo diep te neuken… zij moedigde mij aan, maakte geile geluidjes en speelde met haar klit. Wat een geil wijf die graag neukt dacht ik!
Ik draaide haar om in missio en zij legde haar benen haast in haar nek zodat ik haar diep kon neuken… echt geil. Ik ging op mijn knieën zitten, trok haar diep in me en nam haar voeten vast terwijl ik ze hard neukte. Ze genoot en wreef keihard over haar klit… ik zoog aan haar tenen en ze explodeerde. Wat neukt zij lekker zeg!

Ik kroop van haar af, ging naast bed staan en trok haar in doggy naar me toe.
Oh yes riep ze. Al snel zaten we terug in een stevig tempo te neuken… en wat heeft deze vrouw een lekker kontje. Wat een zicht om mijn lul in en uit haar poesje te duwen. Ik nam haar stevig vast bij haar nek en neukte haar hard en diep. Zij liet het goedkeurend toe.

Even een pauze en wat water want het was bloedheet in de kamer en het zweet stond op mijn voorhoofd.
Ik kroop terug op bed en vleide me naast haar neer en streelde en kuste haar heerlijke lichaam. Ze draaide zich op haar zij met haar rug naar me toe en duwde mijn lul terug in haar poesje. Zachtjes begonnen we terug, waar bij het tempo stelselmatig de hoogte in ging terwijl ik mij vasthield aan haar stevige borsten en lekkere kont.
Ik trok me terug uit haar en terwijl zij op haar buik op bed lag, begon ik haar terug te beffen. Ze werd gek en duwde haar poes omhoog tegen mijn tong.

Even die rotte rode condoom terug deftig over mijn lul trekken en zij on top.
Ze plaatste zich op haar hukken en duwde mijn lul in haar poesje terwijl ze zei: « I want you to come! You must come with me ». Ze reed me af en wat een zicht was het ook… dat geweldige lichaam, die geile vrouw en dat lekker poesje dat op mijn lul reed.

Ik duwde haar van me af, draaide haar op haar zijde en duwde mijn lul diep in haar. Oh yes, I like that! That feels good! riep ze. Ze bleef meegaan in mijn stevig tempo. Wat wordt deze vrouw graag geneukt zeg.
Uiteindelijk terug naar missio waar ik gretig met haar lekkere borsten speelde terwijl ik ze lekker diep neukte en uiteindelijk explosief klaar kwam! Zaligg!

We knuffelden nog even waarna zij de douche insprong met de woorden : you relax.
Ja dat kon ik wel even gebruiken.
Na haar kon ik het zweet van deze PSE neuksessie van me afspoelen.
We babbelden nog even, in een mix van talen. Haar Engels en Frans zijn voldoende om te begrijpen wat je zegt, maar zelf praat ze het niet zo goed. En mijn Russisch is ook niet geweldig 😂.
Maar op een of andere manier verstonden we elkaar wel.
Ze kleedde zich gelijk met mij aan en zei dat ze iets ging eten. Een uitnodiging? Wie weet… ik ben er niet op ingegaan en stapte de deur van haar appartement uit.
Terwijl ik op de lift stond te wachten hoorde ik haar plots roepen « HE RAKETU RAKETU - het koosnaampje dat ze me gegeven had - STOP STOP ». Ze kwam aandraven met mijn cockring die ik vergeten was en nodigde me terug uit in haar appartement. Check if you don't forget anything else zei ze.

We begonnen opnieuw te babbelen en ze hintte dat ik haar gerust mocht meenemen voor black friday naar de chique boetieks in de buurt. Ik bedankte met een kwinkslag en zei dat ik door moest. Ze gaf nog een knuffel en vroeg nog eens of ik zeker niets vergeten was, er al lachend bij zeggend dat ik de sleutels van mijn Mercedes gerust bij haar mocht laten en zij wel zou rijden.

Opgepast dus voor de onervaren wandelaar… ze draait je makkelijk op je vinger! Een wolf in schaapskleren.

Samengevat:
Een vrouw met een perfect lichaam 🚀 die je een PSE ervaring geeft. Pijpen mocht langer, maar ze neukt geweldig.
Een zeer geslaagde date… top 10 maar (nog) geen absolute top!

Laatst bewerkt:
Alice adverteert met haar daadwerkelijke nationaliteit… dus je zal even geduld moeten oefenen tot ze terug adverteert.
Of een alternatief testen, Milla (Russisch) in Brussel lijkt me wel wat gelijkaardigs

Terug
Bovenaan Onderaan