WHEM Alice - Belle Unique Meise

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Jongens, doe eens eens een beetje moeite ipv maar wat neer te pennen. De Alice van Belle Unique is totaal niet dezelfde Alice als waar alle andere reacties over gaan.
Het is niet omdat 2 dames dezelfde naam gebruiken, dat het ook over dezelfde dame gaat.
 
Jongens, doe eens eens een beetje moeite ipv maar wat neer te pennen. De Alice van Belle Unique is totaal niet dezelfde Alice als waar alle andere reacties over gaan.
Het is niet omdat 2 dames dezelfde naam gebruiken, dat het ook over dezelfde dame gaat.
Correct, vergissing van me! Maar duidelijk wel dezelfde als bij Naomi VIP.
Op Hookers stonden er recensies, maar die zijn natuurlijk niet meer te vinden. Wat ik me er wel nog van meen te herinneren zal ik maar voor mezelf houden, vooraleer ik weer onder m`n voeten krijg van de uitbating.
Nu dat die uitbating hier actief blijkt is dat wel een kans om wat duidelijkheid te krijgen.
Hoe zit dat nu feitelijk, Belle Unique en Naomi VIP? Is het een het ander geworden, of zijn dat twee verschillende zaken? Kan er niet goed meer aan uit feitelijk. Alice is namelijk niet de enige die opduikt bij Belle Unique na Naomi VIP, ook de foto`s van Mira komen overeen:

 
Correct, vergissing van me! Maar duidelijk wel dezelfde als bij Naomi VIP.
Op Hookers stonden er recensies, maar die zijn natuurlijk niet meer te vinden. Wat ik me er wel nog van meen te herinneren zal ik maar voor mezelf houden, vooraleer ik weer onder m`n voeten krijg van de uitbating.
Nu dat die uitbating hier actief blijkt is dat wel een kans om wat duidelijkheid te krijgen.
Hoe zit dat nu feitelijk, Belle Unique en Naomi VIP? Is het een het ander geworden, of zijn dat twee verschillende zaken? Kan er niet goed meer aan uit feitelijk. Alice is namelijk niet de enige die opduikt bij Belle Unique na Naomi VIP, ook de foto`s van Mira komen overeen:

Naomi VIP is defintief gesloten en is door een nieuwe eigenaar deels overgenomen. Zo hebben wij wat meubilair en 1 oud nummer gehouden om cliënteel op de hoogte te brengen van de nieuwe zaak.
De nieuwe zaak (nieuwe eigenaar ook) heet Belle Unique en is gelegen in een residentiële wijk te Meise.
Mbt Alice zonder reclame te maken voor haar...
Uw ervaring met haar was dan misschien niet goed, gelukkig heeft zij haar cliënteel die daar anders over denkt. En dat is prima. Verschillende meningen is niks mis mee.
Dames in dit wereldje circuleren nou eenmaal. Zo zitten ze een tijd in t ene huis en zo fladderen ze weer naar een ander huis en terug.
Het is dus niet zo raar om al bekende dames te zien opduiken ergens toch?
Belle Unique is een hogere prijsklasse dan Naomi en consoorten uit die regio, en we willen best iemand een kans geven maar we willen hier enkel dames houden die in deze zaak passen. Wij willen dan ook geen 8 of 10 dames waarvan de helft maar wat aanklunggelt maar 4 leuke toppers en iedereen heeft een leuke dag gehad.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan