V
Voormalig lid 2278
Guest
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Kontlikken door klant
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Donkerblond
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Woensdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/5646653-alice
- Totale kosten (in euro)
- 200
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Soms duurt het zoeken naar de volgende dvp lang en soms neem ik een gokje. Bij het zien van haar foto's hoefde ik niet lang na te denken.. moest wel lang wachten op mijn salaris. Ze is de dame van de foto's: een Slavische chick met een latina lichaam. Ze heeft een guitige blik en als ze lacht komt er een mooie blos op haar wangen. Deed qua lichaam iets aan Tiffany denken. Ze had geen make-up op dus het was even wennen. De foto waarbij ze met haar ellebogen op de grond en knieen op de bank ligt komt denk ik het meest dichtbij mijn herinnering.
Zoent lekker mee, kan wel tegen een stootje tijdens het neuken en is lekker fris. Ze pijpt ook zo lekker. Deed binnen de tijd ook niet moeilijk over een tweede ronde. Prijs is wat mij betreft te hoog voor een vaste dame - is meer voor als ik mezelf wil kietelen wanneer ik iets meer kan missen. Ik heb nog nooit anaal gedaan maar ik overweeg haar kringspier voor mijn ontmaagding. Voor een speciale aangelegenheid raad ik haar zeker aan!
Zoent lekker mee, kan wel tegen een stootje tijdens het neuken en is lekker fris. Ze pijpt ook zo lekker. Deed binnen de tijd ook niet moeilijk over een tweede ronde. Prijs is wat mij betreft te hoog voor een vaste dame - is meer voor als ik mezelf wil kietelen wanneer ik iets meer kan missen. Ik heb nog nooit anaal gedaan maar ik overweeg haar kringspier voor mijn ontmaagding. Voor een speciale aangelegenheid raad ik haar zeker aan!
Laatst bewerkt door een moderator: