Recensie Alice, Amsterdam (voorheen Leiden) 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ronnywest

Stamgast
965
23/09/21
509
61
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/6336833-alice
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Alice heeft een paar mooie plaatjes in haar advertentie staan en ik dacht waarom ook niet een bezoek brengen en misschien een keer voor anaal gaan voor de fun.
Aangekomen in de straat nog ff communiceren voor het huisnummer en naar binnenwandelen.
Ik herkende haar dat ik haar ook eerder had bezocht en eigenlijk 3x niks was, toch dacht ik ben er nu eenmaal en langer dan een half uur hoef ik niet af te spreken...stond even op springen ;-)
Afrekenen uitkleden en gelijk aan de jongeheer sjorren om op oorlogssterkte te laten komen.
Ik wist dat ze de vorige keer anaal had geweigerd en deed alsof ik niet eerder was geweest en vroeg haar om anale seks.
Het klassieke antwoord was ook geen verassing natuurlijk...."to big for me but we can try" . DAn weet ik het wel dan kom je niet verder dan de eikel tegen het anus en hoppa weg 50 euri`s
Uiteindelijk op z`n doggy hard genomen (wel goede billen), met poetsdoekjes de boel afgeveegd en weer vertrokken.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan