Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb niet de indruk dat er veel verschil is tussen de gangbangs die in de diverse clubs worden georganiseerd.

Eroxx en Climaxx hebben huisdames tijdens de gangbang, dus er is "sex-garantie".

Amai geeft geen huisdames, maar wel een strikt toegangsbeleid zodat er nooit te veel mannen zijn voor het aantal aanwezige vrouwen en je moet dan al wel erg sociaal gehandicapt zijn om daar niet aan de beurt te komen.

Buddha Club's gangbangs zijn heel aktief, maar ik vind de ruimte wat te klein en je staat er dicht op elkaar.
 
Ik heb niet de indruk dat er veel verschil is tussen de gangbangs die in de diverse clubs worden georganiseerd.

Eroxx en Climaxx hebben huisdames tijdens de gangbang, dus er is "sex-garantie".

Amai geeft geen huisdames, maar wel een strikt toegangsbeleid zodat er nooit te veel mannen zijn voor het aantal aanwezige vrouwen en je moet dan al wel erg sociaal gehandicapt zijn om daar niet aan de beurt te komen.

Buddha Club's gangbangs zijn heel aktief, maar ik vind de ruimte wat te klein en je staat er dicht op elkaar.
Amai nooit te veel mannen ? :ROFLMAO: 😅 ,Vorige zaterdag gepaseerd direct retour genomen ,elke auto zat vol mannen , heele parkings vol en kwamen enkel aleen ma mannen uit ,dus die logica van club amai is iets fout mee
 
Dan zal er wel een heel lange rij mannen buiten hebben staan wachten want Ian houdt normaal erg streng aan zijn deurbeleid.
Niks van gemerkt.. telkens ik daar is naar toe wil gaan altijd terug naar huis gereden , altijd veel mannen .. nooit verhouding van man en vrouw zoals je ziet bij eroxx of er recht over.. of andere clubs
 
Terug
Bovenaan Onderaan