Nou ja, 100% bewijs heb ik niet. Maar ze had een aantal erg mooie foto's waar ze gewoon helemaal zichtbaar was en 2 foto's van een wat minder aantrekkelijke dame met geblurred gezicht.
Dan vond ik vreemd en een paar andere mannen ook.
Als je de, in mijn ogen, super-aantrekkelijke dame van 7 van de 9 foto's bent, waarom dan 2 foto's van een minder appetijtelijke dame met blurred gezicht er tussen plaatsen.....right?!?
Dus dan lijkt het aannemelijk dat je juist die dame van die 2 foto's bent en mannen lokt met die 7 foto's van die lekkere beauty.
Om er achter te komen of dat zo was vroeg ik heel netjes naar een selfie waarop ze antwoordde dat haar foto's gisteren gemaakt waren.
Omdat ze op die zeer sexy 7 foto's een super-herkenbare tekst tattoo op haar been had en op die 2 foto's en dame zonder de tattoo staat, dacht ik: We kunnen even video-callen waarbij je desnoods alleen de camera op je been richt, of stuur me een foto van je been met die tattoo er op, dan weet je zeker dat het klopt.....maar toen ik daar vriendelijk naar vroeg werd ik geblocked nadat ze nog 'what do you want?' had gezegd.
Als je de dame van je mooiste foto's bent is er geen enkele reden om niet even een foto van die tattoo op je been te sturen (als je geen zin hebt om een herkenbare selfie te versturen).
Dus ik heb geen 100% bewijs dat ze fake is, maar er lijkt iets te zijn wat niet klopt.
Voeg daarbij dat jij haar niet zo super vind als ik, maar dat ze ongetwijfeld wel erg lekker oogt voor veel andere mannen en haar schappelijke half uur prijs (100) en het is raar dat er nog niemand geweest is/over geschreven heeft.
Blijkbaar heeft ze wel naar mijn advies geluisterd of zijn anderen er ook over begonnen, want inmiddels heeft haar profiel nog maar 5 foto's. De dame met de blurred gezichts-foto's is weg, 2 mindere foto's van de superlekkere girl met de tattoo ook en de beste 5 foto's zijn overgebleven.
Als dat haar echt is leen ik je telefoon en maak ik alsnog een boeking, want helemaal mijn type qua looks, maar ik vermoed zelf dat ze er te veel vragen over kreeg en nu met louter 5 niet kloppende foto's haar boekingen binnen sleept.
Wat denk jij?