LangeJan78
Wandelaar
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Dag
- Woensdag
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Mooie meid, de lekkerste billen wat ik ooit in men handen gehad heb. Vriendelijk. Ze vroeg eerst of ik Italiaans sprak, niet dus… dan maar in gebrekkig Engels.
Kleinere siliconen borsten, schat een B cup. Mooie grote tattoo van leeuw op haar bovenbeen en nog kleinere tattoos op andere plaatsen.
100 € betaald voor half uur. Maar was al sneller buiten, ben niet verder geraakt dan pijpbeurt. Deze was zo lekker met haar billen in men gezegd dat ik haar niet gestopt heb.
Achteraf wel spijt dat ik doggy niet geprobeerd heb… och ja voor volgende keer als ik nog eens in Gent ben. Kan zijn dat ze eerder Sofia als naam gebruikte als ik andere review lees.
Kleinere siliconen borsten, schat een B cup. Mooie grote tattoo van leeuw op haar bovenbeen en nog kleinere tattoos op andere plaatsen.
100 € betaald voor half uur. Maar was al sneller buiten, ben niet verder geraakt dan pijpbeurt. Deze was zo lekker met haar billen in men gezegd dat ik haar niet gestopt heb.
Achteraf wel spijt dat ik doggy niet geprobeerd heb… och ja voor volgende keer als ik nog eens in Gent ben. Kan zijn dat ze eerder Sofia als naam gebruikte als ik andere review lees.