- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Europees
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Zondag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/3677558-alexia
- Totale kosten (in euro)
- 170
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Vandaag op bezoek geweest bij Alexia. Ik was aangetrokken door haar classy en erotische foto's en advertentietekst. Ik had vorige week al een afspraak willen maken maar mijn Whatsapp berichten kwamen niet door. Afgelopen Donderdag kreeg ik een bericht van haar dat ze problemen had gehad met haar Whatsapp account. Wat geappt en een afspraak voor Zondag gemaakt.
Haar beschrijving 'sweet sexy lady' is precies wat ze is. Haar foto's geven een goed beeld van haar, en in het echt vindt ik haar nog aantrekkelijker. Mooi figuur en alles natuurlijk. 35 als leeftijd zou ik ook geloofd hebben.
Ontvangst was vriendelijk en relaxed. Ze houdt van tongzoenen (en ik ook ). Na de douche liet ze er geen gras over groeien. Na wat knuffelen gaf ze me een geweldige pijpbeurt, precies goed om keihard te blijven zonder een orgasme in te hoeven houden. Hierna het orale compliment geretourneerd hetgeen ze kennelijk kon waarderen. Na wat standjes het condoom heerlijk volgespoten.
Na de sex lekker bij elkaar liggen en wat knuffelen en keuvelen. Een perfecte GFE.
Herhalingsgevaar? Afspraak voor a.s. Zondag staat al...
Haar beschrijving 'sweet sexy lady' is precies wat ze is. Haar foto's geven een goed beeld van haar, en in het echt vindt ik haar nog aantrekkelijker. Mooi figuur en alles natuurlijk. 35 als leeftijd zou ik ook geloofd hebben.
Ontvangst was vriendelijk en relaxed. Ze houdt van tongzoenen (en ik ook ). Na de douche liet ze er geen gras over groeien. Na wat knuffelen gaf ze me een geweldige pijpbeurt, precies goed om keihard te blijven zonder een orgasme in te hoeven houden. Hierna het orale compliment geretourneerd hetgeen ze kennelijk kon waarderen. Na wat standjes het condoom heerlijk volgespoten.
Na de sex lekker bij elkaar liggen en wat knuffelen en keuvelen. Een perfecte GFE.
Herhalingsgevaar? Afspraak voor a.s. Zondag staat al...