Recensie Alexandra, Nijmegen 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Frankk69

Newbie
7
18/09/22
3
2
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Duits
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Leeftijd
50+
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/nieuw-rijpe-sexy-geile-dame_7481464
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ik schreef al een reactie over deze dame op

Dit is een draadje in WHEM, en kennelijk kun je daar geen volledige recensie plaatsen? Ik kreeg alleen het recensieformulier te zien als ik een nieuw topic in Priveontvangst aanmaakte. Enfin, hier alsnog de recensie.

Ik was vandaag in Nijmegen bij Alexandra. Wat een drama. Op sexjobs staat 42, maar in werkelijkheid is het 60+. Whatsapp-contact verliep redelijk (op vreemde tussenpozes na). Ik besloot ter plekke 30 minuten te blijven (Eur 100). De dame wilde niet zoenen (staat wel op SJ), en dat was misschien maar beter ook. Ze is niet onaardig, maar volkomen incapabel, en stonk een uur in de wind naar een vreemd parfum. Na enige armzalig voorspel waarbij ik nauwelijks hard werd laten pijpen (mc), toen ging ze erop zitten op zo'n manier dat ik niks voelde. Sprong er na 30 seconden weer af en vroeg of ik een massage wilde ?! Toen maar missio, maar tegen die tijd kreeg ik niks meer voor elkaar, dus met moeite mijzelf maar afgetrokken en het pand zo snel mogelijk verlaten. Buiten ontdekte ik dat ik een wandelende parfumbom was. De geur was misselijkmakend. Gelukkig kon ik ergens douchen. Mijn kleren zijn overigens nog niet geurvrij.

Over de foto's nog het volgende. De laatste foto op SJ en Kinky is wel de dame in kwestie, maar minstens 20 jaar geleden. Dame is inderdaad Columbiaans, woont in Duitsland.

Terug
Bovenaan Onderaan