- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Anaal bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Anaal bij sekswerker
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Penislengte
- 15
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Zaterdag
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Vanavond bij Colombiaanse Alexandra geweest.
Er was niet echt veel aanbod maar omdat de drang te sterk was de gok genomen om haar te bezoeken.
Het is een wat oudere dame, zeker 40+ maar goed verzorgd en best wel strak lichaam. Verder mooie manicure.
Ze is zeker hygiënisch wat ik altijd belangrijk vind.
Ze doet niet aan zoenen en pijpt met condoom. Toen ze haar slip uittrok dacht ik oh nee. Slechts een heel klein geval maar ik moet zeggen, toen ze op volle oorlogssterkte was, was het toch een redelijk formaat.
Het enige probleem was dat ondanks dat ze echt haar best deed, ze niet echt lang hard kon blijven.
Misschien had ze al wat klanten gehad en was het vermoeidheid.
Ze heeft me toch netjes klaargemaakt en we hebben na de daad nog gezellig gepraat.
Daarna waste ze zichzelf uitgebreid, altijd fijn dat ze schoon op zichzelf is.
Ze werkt op zaterdag en maandag avond.
Er was niet echt veel aanbod maar omdat de drang te sterk was de gok genomen om haar te bezoeken.
Het is een wat oudere dame, zeker 40+ maar goed verzorgd en best wel strak lichaam. Verder mooie manicure.
Ze is zeker hygiënisch wat ik altijd belangrijk vind.
Ze doet niet aan zoenen en pijpt met condoom. Toen ze haar slip uittrok dacht ik oh nee. Slechts een heel klein geval maar ik moet zeggen, toen ze op volle oorlogssterkte was, was het toch een redelijk formaat.
Het enige probleem was dat ondanks dat ze echt haar best deed, ze niet echt lang hard kon blijven.
Misschien had ze al wat klanten gehad en was het vermoeidheid.
Ze heeft me toch netjes klaargemaakt en we hebben na de daad nog gezellig gepraat.
Daarna waste ze zichzelf uitgebreid, altijd fijn dat ze schoon op zichzelf is.
Ze werkt op zaterdag en maandag avond.