Zoals gezegd vanavond geweest.
Ze werkt nu vanuit Rotterdam Zuid.
Een groot huis met ik gok meerdere. 3de verdieping met de trap. Ze komt je netjes ophalen. Reageert snel op de app, als je onderweg bent enzo.
Bij binnenkomst een doosje merci gegeven omdat ze normaal tot 21:00 werkt.
Zag overal op de deuren daar dat het om 23:00 uur stil moet zijn.
De date zelf, had een uur afgesproken voor 170 euro. Zoals gezegd een doosje merci meegenomen, kon ze wel waarderen.
Eenmaal helemaal boven, even uithijgen, jas uit gedaan, er zat nog een meisje, zag er ook wel leuk uit. Alexandra, zoals ze zich zelf noemt, komt binnen doet de deur op slot en vliegt je inderdaad om je nek.
Heerlijk tongzoenend. Daarna tijd om even af te rekenen, had alleen een briefje van 200 bij me, was geen probleem, maar geen wisselgeld. Aangezien de recensies, had ik wel het gevoel dat het 200 waard zou zijn, dus ik zeg, no problem, extra for you.
Daarna kleedde ze zich uit toch haar string en ging weer los met tongzoenen. Daarna kleding stuk voor stuk uit, tussendoor heerlijk tongzoenen.
De kamer die ze heeft is trouwens met groot, verzorgd en met douche. Nadat ze me uitgekleed had, ging ze nog langzaam tongzoenend met haar tong naar beneden.
Daar kreeg ik een heerlijk pijpbeurt.
Toen naar het bed gelopen, weer tongzoenend met haar klitje gespeeld.
Daarna werd ik op bed gelegd, en ging ze van alles doen.
Helaas door medicijnen, werd hij wat slap. En ondanks dat alles wat ze deed heerlijk was, bleef hij maar half hard. Heel fijn was dat ze overal gewoon mee doorging. En uiteindelijk kwam ze boven op me liggen, overal likkend, zoenend, met m'n eikel langs haar klit, en ja hoor, hij werd wakker, nog even daarmee doorgegaan, volgens mij vond ze dat wel lekker, schoof ze hem erin en ohh wat was dat lekker, daarna missionaris, tongzoenend, haar lekkere borsten vast houden, en toen ik haar voorzichtig bij haar keer greep, pakte ze me hand nog steviger om haar keel, dat vond ze erg lekker. Na een tijdje zo door te gaan heerlijk klaargekomen, allebei zwetend en moe. Heel even bijgekomen, daarna de douche in. Even afgespoeld met koud water haha. Daarna heeft ze me zoenend en al en af en toe nog even aan m'n piemel en zak zitten aangekleed.
Ze heeft nog wat vragen gesteld, hoe ik heet en hoe oud ik was enzo.
Daarna naar buiten gegaan, eenmaal bij de auto zag ik dat ik ongeveer 40 minuten binnen was geweest. Maar was zo in de wolken dat ik dat binnen niet eens gezien had. Het was het dubbel en dwars waard.
PS. Gratis parkeren
@Alexandra,
If you read this, thank you for the effort and see you next time (K)