R1127 onder algemeen was me voor om het te melden-terwijl ik me stond te wassen in haar kamertje. Maar het is ook geen wedstrijd…
Alexa is toch weer terug, ik zag haar eind van de middag tot mijn verrassing staan toen ik in die kamer tuurde (11k2) om te zien of Elena er was. Niet dat ik die wilde bezoeken -is me te wisselvallig met wat ze toelaat- maar het blijft natuurlijk wel een blikvanger van de straat. Een blik die je ook zelf weer even wilt vangen. (Hoe je dat vertaalt naar de dame als actieve persoon vertaalt weet ik niet, 'blikwerper' voelt niet echt goed…. en 'blikzender' nog minder).
Met Alexa is ze 'vervangen' door een net zo leuke -en naar mijn mening ook aardigere-blikvanger.
Meteen binnen gegaan, Alexa denkt voorlopig hier nog een tijdje te werken in een maandelijkse op / af basis. Eigenlijk deed ze dat eerder ook al, maandje hier, maandje naar huis.
Het weerzien beviel me goed -beslist wederkerig, misschien niet zozeer om mij als persoon maar minstens als klandizie. Alexa glimlacht en straalt altijd met die mooie ogen van haar.
(Ook) wat het lichamelijk samenzijn betreft was het weer als vanouds, ik verwijs dus graag naar voorgaande recensies, (bijvoorbeeld mijn eigen werk) om het wat kort te houden.
Ze was misschien wat afweziger dan bij vorige bezoekjes (zeker niet zo dat het hinderlijk was hoor). Maar ja wat wil je, net weer begonnen en aanvankelijk toch wel de bedoeling gehad nu wat anders te doen….
O ja het waswater was koud, technisch probleempje dat hopelijk snel verholpen is… Het vermocht de pret van mijn bezoekje overigens geenzins te drukken…
Blij dat ze er (toch) weer is!