Recensie Alexa, Maasmechelen 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Slutmaster

Wandelaar
Forumpionier
69
30/06/21
82
8
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/gfe-experience-24.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ze adverteert op RL als best anal, maar jammer genoeg was die van mij te dik volgens haar, ze had er al lang geen meer anaal gehad zei ze. Voor de rest, ze ziet er uit als op de foto's, aangename ontvangst in een proper pand. Pijpen doet ze lekker en ik moest haar paar keer afremmen om niet te vlug klaar te komen. Na de eerste ronde mocht ik uitgebreid haar poesje likken, dat was wel lekker en ze genoot er zichtbaar van, heb ze dan ook heerlijk laten komen, en dat was geen toneel. Tongzoenen staat wel in haar advertentie maar dat doet ze dus niet. Als afsluiter heb ik haar dan nog lekker geneukt, niet slecht maar ook geen topper. Herhalingsgevaar eerder nihil, er zijn er op RL wel wat te vinden die ik nog een bezoekje wil brengen o.a. Camilla, maar die was jammer genoeg niet beschikbaar en ik had wel ferme goesting. Geen slechte ervaring dus maar ook geen topper.

Als je geen anaal 'geconsumeerd' hebt, gelieve dat dan ook niet in je recensie formulier in te vullen.
Kan je dat dan aanpassen a.u.b.? Je kan dit nog doen voor een beperkte tijd via de "Bewerk" knop van je post. 🙏

Terug
Bovenaan Onderaan